In het genoemde topic deel 2 zie ik eigenlijk enkel positieve/neutrale ervaringen geplaatst over Emat. In deel 1 zie ik naast die positieve/neutrale ervaringen ook veel van het onderbuik geroep, maar nergens echt een fatsoenlijke onderbouwing.
Ik zie in dat topic ook andere mensen die vragen om een onderbouwing en die niet krijgen, zie bijvoorbeeld
Res-q in "Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1"
Het zal echt niet het beste van het beste spul zijn, dat beweert ook niemand. Maar het voldoen aan alle gestelde eisen en er zit 10 jaar garantie op. Lijkt me niet dat ze 10 jaar garantie geven als blijkt dat die dingen massaal uitvallen.
Ook wordt er net gedaan alsof ieder huis met Emat spul spontaan in de fik zal vliegen, als het zo erg is dan zou er allang en breed ingegrepen zijn en is dat spul verboden.
Bij voorkeur heb je alles in de best mogelijke kwaliteit, maar om dan maar blind de merk tax te betalen, zonder een echt aantoonbaar voordeel.
En roepen: "Ik heb wel eens een uitgefikte Emat automaat gezien" is ook niet zo heel zinvol, ik heb namelijk ook wel eens een uitgefikte ABB automaat gezien. Shit happens, die dingen gaan wel eens stuk, dat betekent niet echt iets zonder te weten hoeveel van die dingen in gebruik zijn en hoe vaak het misgegaan zijn. Of wat de achterliggende reden dat het misgegaan is.
Roepen dat "bedrijven kiezen voor a-merken" is ook zo'n dooddoener. "Nobody Ever Got Fired for Buying IBM" is een bekende in de IT. Dat wil echt niet zeggen dat er iets mis is met de budget merken.
[
Voor 32% gewijzigd door
happysan op 13-09-2023 18:59
]