De situatie:
- cv kerel Atag A serie van een paar jaar oud <5 jaar (met opentherm)
- drie draadjes uit de muur tpv thermostaat: groen blauw en rood
- Honeywell DT4M bedraad gekocht
- Thermostaat heeft alleen twee aansluitpunten met “T” “T”
- Heb beide kabels (blauw en rood) in beide T gaten geprobeerd
De thermostaat is heef twee slots voor AA batterij, echter lijkt het slot niet bruikbaar want de batterijen vallen er zo uit en er zijn geen “connectors”. Ook raar dat er uberhaupt batterij spots zitten want ik heb een bedrade gekocht.
Als ik hem aansluit en de cv weer aanzet gebeurt er niets en de cv geeft een foutmelding (onjuist bedrading, reset vereist) of helemaal niets.
Kabeltjes zitten wel goed in de cv, gecheckt met de handleiding.
Thermostaat gaat niet eens aan.
Het doet voor komen alsof t allemaal redelijk plug en play is dus waarschijnlijk is het iets heel knulligs wat ik niet goed doe.. maar toch kom ik er niet uit
Online kan ik ook weinig vinden over de DT4M.
Hopelijk iemand hier een idee! Alvast dank
- cv kerel Atag A serie van een paar jaar oud <5 jaar (met opentherm)
- drie draadjes uit de muur tpv thermostaat: groen blauw en rood
- Honeywell DT4M bedraad gekocht
- Thermostaat heeft alleen twee aansluitpunten met “T” “T”
- Heb beide kabels (blauw en rood) in beide T gaten geprobeerd
De thermostaat is heef twee slots voor AA batterij, echter lijkt het slot niet bruikbaar want de batterijen vallen er zo uit en er zijn geen “connectors”. Ook raar dat er uberhaupt batterij spots zitten want ik heb een bedrade gekocht.
Als ik hem aansluit en de cv weer aanzet gebeurt er niets en de cv geeft een foutmelding (onjuist bedrading, reset vereist) of helemaal niets.
Kabeltjes zitten wel goed in de cv, gecheckt met de handleiding.
Thermostaat gaat niet eens aan.
Het doet voor komen alsof t allemaal redelijk plug en play is dus waarschijnlijk is het iets heel knulligs wat ik niet goed doe.. maar toch kom ik er niet uit

Online kan ik ook weinig vinden over de DT4M.
Hopelijk iemand hier een idee! Alvast dank