Hulp nodig met setup, docking station + monitor beugel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amurion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 09:58
Goedemiddag,

Ik heb 2 vragen wat betreft mijn setup.

Hier eerst wat informatie.
Ik gebruik een prive laptop en een werklaptop. Ik heb zelf een 34 inch ultra wide monitor die ik aansluit met een hdmi kabel en heb van werk een 26 inch monitor gekregen die ik aansluit met een usb-c kabel. Gebruik hierbij een toetsenbord, muis, webcam die ik momenteel op een usb switcher heb ingesteld om makkelijk tussen de laptops te wisselen.

Mijn eerste vraag: Ik wil graag een docking station zodat ik gemakkelijk met 1 kabel kan wisselen tussen werk en prive laptop. Liefst 1 met minstens 3 usb poorten. Weet iemand welke ik in deze situatie het beste kan hebben? Zie ze staan van prijzen van 50 tot en met 300 euro en weet het verschil hierin niet. Na testen merk ik dat de usb-c port van mijn prive laptop niet geschikt is voor het outputten van beeld. Dus weet niet of ik dan uberhaubt een docking station kan aansluiten.

Mijn tweede vraag: nu ik het scherm van mijn werk binnen heb vind ik die beeldscherm standaarden toch wel veel ruimte innemen en zou ik graag een monitor beugel willen met 2 armen waarbij mijn ultrawide monitor als hoofscherm in het midden staat en het andere scherm rechts ernaast. Maar welke beugel heb ik hiervoor nodig? Meeste beugels gaan tot 32 inch waarbij ik bang ben dat de arm niet lang genoeg is om beide schermen naast mekaar te doen en dat de beugel het gewicht van beide schermen niet aankan.

Als iemand op 1 van de 2 vragen of beide vragen een antwoord heeft dan hoor ik het graag 😁

[ Voor 6% gewijzigd door Amurion op 12-09-2023 17:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amurion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 09:58
Nog niet gezien, zal even nalezen. Al weet ik niet of ik uberhaubt een docking station kan gebruiken nu ik erachter ben dat mijn prive laptop een usb-c port heeft die geen beeld output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de koopadviesfora.

Move OH -> CKA

Oslik blyat! Oslik!