.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2023 11:37 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
je kan lokale toko opsnorren die een bodemraket heeft met een beetje toffe diameter.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:36:
[...]
Zowel de aanbouw als garage zijn plaat op zand zonder kruipruimte. Oftewel over het gehele perceel breed geen mogelijkheid onder fundering door te graven.
Splitsen in kruipruimte ipv op zolder had ik wel nog niet bedacht. In de woonkamer (circuit achter) loopt nog niks de kruipruimte in maar dat is te overwegen. Maarja, moet ik wel eerst in de kruipruimte komen.
[ Voor 6% gewijzigd door flippy op 12-09-2023 21:47 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
met een split zit je nog steeds met het probleem van tig meter leiding door de toko of aan de buitenkant van je huis.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:53:
[...]
Eens offertes gaan vragen maar dan is die f-gas monteur waarschijnlijk goedkoper...![]()
Wel mooie techniek. Meteen een excuus nieuwe tuin aan te leggen.
een geisoleerde warmwaterleiding zal minder verlies geven dan een split, vooral over langere afstand.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:56:
[...]
Een typische "aircogoot" langs de gevel is nog wel acceptabel. Ben alleen huiverig over rendementsverlies als dat een geïsoleerde warmwaterleiding is in vergelijking met koelmiddelleiding.
Als in de praktijk blijkt dat die verliezen minimaal zijn kan ik beste gewoon langs de gevel leggen.
SWW runs doe je zoizo alleen overdag als het goed is. tussen 12 en 8 is vrij normaal voor de meeste ongeacht of het een aparte unit is.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:04:
[...]
Dank. Ga mijn opties eens heroverwegen.
WPB ben ik niet op tegen, geluid moet ik misschien ook niet overdrijven, kan hem prima alleen inschakelen tijdens uren dat we er geen last van hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door flippy op 12-09-2023 22:05 ]
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq