Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen!

ik wil een draagbare mp3-speler gaan kopen.
Uiteraard wil ik zo goedkoop mogelijk gaan! Dus is mijn oog gevallen op de goedkoopste uit de pricewatch: een Trust.

Nu is Trust normaal gesproken :r :r
dus wil ik vragen of een van jullie dit ding heeft, en zo ja, hoe die bevalt!

Wie weet dit?

Link: http://www.trust.nl/products/frame-product.htm?artnr=11386

Verwijderd

GEEN TRUST!!!

I have spoken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 19:45 schreef quility het volgende:
GEEN TRUST!!!

I have spoken.
dat is een aardige flame richting Trust! ;)

ik weet dat Trust geen A-merk is, en soms enigszins wazige spullen probeert te verkopen... Maar heb je ook een onderbouwde mening omtrent deze MP3-speler dan :?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Iedereen die er een gehad heeft vind het een kutding... extreem zacht en slecht geluid enzow heb ik vaker hier voorbij zien komen.

Maar zelf heb ik er niet een en zou ik er idd nooit een kopen, dus tjah :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
ik heb hem gehad, bij dixons gekocht, een paar keer omgeruild omdat de knoppen het niet goed deden, hij soms uitviel etc. en op het laatst maar omgeruild voor de MPman...Niet de beste keuze dus.. Dixons heeft hem zelfs helemaal uit het assortiment gehaald. Niet kopen duz

Verwijderd

kijk Trust is misschien dan wel goedkoop, maar als het een rotding is kan je gerust zeggen dat je je geld weg hebt gegooid. Dus mijn advies is gewoon een iets duurdere kopen en die Trust laten voor wat ie is :)

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-02 12:56
Ik heb me er ook ff in verdiept, en hij is ook te koop van het merk Arowana. De testen die ik gezien heb waren behoorlijk positief, en alleen de parallel-aansluiting werd als echt nadeel gezien.

Ik weet ff geen URL's meer, maar zoek ff met google op het typenummer van die arowana (www.arowana.nl) en van de trust.

Verwijderd

Goedkoop = duurkoop (meestal dan)

Zou 100 gulden meer uitgeven, dan heb je er langer en meer plezier van!

Koop een Lenoxx oid, ik heb een oude Lenoxx en daar ben ik nog steeds heel tevreden mee!

Verwijderd

NIET DOEN.
Ik had een half jaar geleden dat ding ook gekocht, gelukkig in een winkel met GOEDE garantie. want :
Hij viel steeds uit, het gluid was brak, de oordoppies wogen gewoon helemaal niets (voelt ook heel zwak aan).
Maar ik had hem teruggebracht omdat hij dus steeds uitviel, het bleek dat dat batterij-en hulsie waar je ze in stou gewoon ontzettend gaar/brak is. ALS je batterij het een tijdje doet is ie trouwens ZO leeg... hij ZUIPT stroom !

Ik heb toen een nieuwe trust cyberman gekregen. Had hetzelfde probleem. Na 3 trusts gehad te hebben met dezelfde problemen mocht ik hem omruilen voor een rio die wat duurder was. Maar daar kon je alleen mp3 opzetten, en ik was er bestwel op uitgekeken.

Het voordeel van die trust is dus dat je alles op die memorycard kan zetten. dus ook plaatjes filmpjes enz. je neem dan die kabel mee en je heb een heel leuk removable media :)
Nog een voordeel is dat de software ontzettend goed is.

Veel winkels verkopen die trust niet meer en hebben hem uit de handel gehaald omdat het zo een SLECHT produkt is. Kzou hem iig ZEKER niet online kopen.

Niet doen dus.. zou ik zeggen

Oja die rio heb ik na 2 maanden (!) omgeruild voor een diamond viper 770 die toen 340 gulden koste en nu 3 tientjes waard is.

succes.

ps neem gewoon :
[topic=220611/1]
want die is veel :9~-er

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle replies!

ik zal de waarschuwingen ter harte nemen en ik KOOP DIE TRUST NIET! ;)

normaal is trust al :r en nu dus ook weer!

ik koop wel een Diamond Rio ofzo...

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 01:28 schreef robgee het volgende:
bedankt voor alle replies!

ik zal de waarschuwingen ter harte nemen en ik KOOP DIE TRUST NIET! ;)

normaal is trust al :r en nu dus ook weer!

ik koop wel een Diamond Rio ofzo...
Doe je goed, die had ik dus ook en die beviel heel erug goed. behalve dan dat je geen eigen gemaakte unreal tournament levels (maps) kunt opslaan tenzij je ze rename naar mp3 lol.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me bedacht... :z

ik ga binnenkort een palm m100 kopen ipv een mp3-speler...
is toch wat functioneler ;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 17:22
Op zondag 16 september 2001 05:38 schreef robgee het volgende:
ik heb me bedacht... :z

ik ga binnenkort een palm m100 kopen ipv een mp3-speler...
is toch wat functioneler ;)
|:(

Die jeugd heeft echt teveel geld tegenwoordig.
btw, welke functionaliteit van die palm m100 gebruik jij echt? Of beter nog, heb jij echt nodig? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 05:41 schreef poohbeer het volgende:

[..]

|:(

Die jeugd heeft echt teveel geld tegenwoordig.
Mijn bouwjaar is ook '78 vriend ;)
btw, welke functionaliteit van die palm m100 gebruik jij echt? Of beter nog, heb jij echt nodig? :)
geen. (misschien voor de studie :? )
maar ik loop al jaren te kijken naar zo'n ding. Nu ik wat kapitaalkrachtiger ben geworden wil gewoon zo'n ding hebbe :P
Pagina: 1