Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-06 21:32

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn Spotify op mijn laptop stops soms voor ong 10 minuten met spelen na 2 seconden. Hoevaak ik ook op play klik, na 2 seconden stopt deze weer. Andere dagen heeft de app dit probleem totaal niet.
Of ik nu afspeel via de Symphonisk of lokaal via de laptop maakt niet uit.
Wat ik wel aan het onderzoeken ben (maar dat duurt even vanwege de lengte van mijn playlist) is of het niet specifieke nummers zijn dit dit issue vertonen, want als dat het geval is (ook na een schone cache) dan lijkt het er bijna op of het nummer bij Spotify zelf corrupt is.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie ook de gekoppelde producten aan dit topic
  • Lenovo Thinkbook 15 G2 ITL (Windows 11 22H2)
  • Ikea Symphonisk
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
  • Spotify verwijderd
  • Map met restanten geheel verwijderd
  • Spotify opnieuw geinstalleerd
  • Spotify draaien in Linux (Ubuntu dual boot) ipv Windows 11
  • Speedtest up 91 MBit, down 94 MBit
  • Online vs. Offline luisteren
  • Crossfade uitschakelen wel getest maar aangezien het vaak gebeurt in het midden van een nummer en niet aan het begin/eind lijkt me dit niet het issue te zijn
  • Afmelden en opnieuw aanmelden in Spotify
  • Google zoeken wel veel gevonden over mobiel, maar niet echt veel over dit probleem met de Windows app.

[ Voor 6% gewijzigd door eagle00789 op 12-09-2023 09:23 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:02
Smijt ook eens alle apps weg uit je account: https://www.spotify.com/nl/account/apps/
En wijzig je wachtwoord voor de zekerheid. Misschien is er een speaker of dienst dat je per ongeluk op pauze zet. Op deze manier zijn alle invloeden van buitenaf om je media te bedienen weg.
En speel het dan nog eens af op één computer, kijk of het dan nog gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
xFeverr schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:25:
Smijt ook eens alle apps weg uit je account: https://www.spotify.com/nl/account/apps/
En wijzig je wachtwoord voor de zekerheid. Misschien is er een speaker of dienst dat je per ongeluk op pauze zet. Op deze manier zijn alle invloeden van buitenaf om je media te bedienen weg.
En speel het dan nog eens af op één computer, kijk of het dan nog gebeurt.
Wachtwoord is wel een goed idee, ware het niet dat deze elk half jaar wordt gewijzigd door een random gegenereerd wachtwoord uit 1password. en dit is pas enkele weken geleden geweest.
De enige app die er in stond is Sonos, die heb ik nu verwijderd, maar als ik op play klik in de app en verder alles los laat gaat hij dus gewoon op pauze of ik nu via de symphonisk speel of niet. (lijkt me dus niet het issue, maar goed we gaan het zien)
Mijn Sonos account staat op 2 devices. heb nu het andere device (telefoon) afgemeld.
Nu moeten we wel even wachten, want het duurt soms dagen voordat dit probleem optreed en andere keren gebeurt het elke dag wel een keer.

[ Voor 26% gewijzigd door eagle00789 op 12-09-2023 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:53
Ik heb dit gehad, alleen nooit opgelost. Loste 'zichzelf' op dus ik vermoed dat het iets met de online services te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
grasmanek94 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:30:
Ik heb dit gehad, alleen nooit opgelost. Loste 'zichzelf' op dus ik vermoed dat het iets met de online services te maken heeft.
Het probleem is dat ik het dus met regelmaat heb en niet te voorspellen wanneer het weer gebeurt.
Wel gebeurt het meestal in de ochtend of aan het eind van de dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:21
Heb je inmiddels misschien een oplossing gevonden? Ik heb de laatste tijd last van ditzelfde probleem. Het maakt niet uit of ik afspeel van mijn telefoon of PC, en of ik daarbij de WIFI-speakers gebruik die ik heb of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Nee helaas niets gevonden alhoewel het nu bij mij wel ineens minder voorkomt.
Pagina: 1