Mijn vraag
Mijn Spotify op mijn laptop stops soms voor ong 10 minuten met spelen na 2 seconden. Hoevaak ik ook op play klik, na 2 seconden stopt deze weer. Andere dagen heeft de app dit probleem totaal niet.
Of ik nu afspeel via de Symphonisk of lokaal via de laptop maakt niet uit.
Wat ik wel aan het onderzoeken ben (maar dat duurt even vanwege de lengte van mijn playlist) is of het niet specifieke nummers zijn dit dit issue vertonen, want als dat het geval is (ook na een schone cache) dan lijkt het er bijna op of het nummer bij Spotify zelf corrupt is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie ook de gekoppelde producten aan dit topic
Mijn Spotify op mijn laptop stops soms voor ong 10 minuten met spelen na 2 seconden. Hoevaak ik ook op play klik, na 2 seconden stopt deze weer. Andere dagen heeft de app dit probleem totaal niet.
Of ik nu afspeel via de Symphonisk of lokaal via de laptop maakt niet uit.
Wat ik wel aan het onderzoeken ben (maar dat duurt even vanwege de lengte van mijn playlist) is of het niet specifieke nummers zijn dit dit issue vertonen, want als dat het geval is (ook na een schone cache) dan lijkt het er bijna op of het nummer bij Spotify zelf corrupt is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie ook de gekoppelde producten aan dit topic
- Lenovo Thinkbook 15 G2 ITL (Windows 11 22H2)
- Ikea Symphonisk
- Spotify verwijderd
- Map met restanten geheel verwijderd
- Spotify opnieuw geinstalleerd
- Spotify draaien in Linux (Ubuntu dual boot) ipv Windows 11
- Speedtest up 91 MBit, down 94 MBit
- Online vs. Offline luisteren
- Crossfade uitschakelen wel getest maar aangezien het vaak gebeurt in het midden van een nummer en niet aan het begin/eind lijkt me dit niet het issue te zijn
- Afmelden en opnieuw aanmelden in Spotify
- Google zoeken wel veel gevonden over mobiel, maar niet echt veel over dit probleem met de Windows app.
[ Voor 6% gewijzigd door eagle00789 op 12-09-2023 09:23 ]