Mijn vraag:
Is het mogelijk om vanuit iOS 16+ (Ipad 9th Gen) a.d.h.v Screen Time of een ander 3rd party app.
screen time blokkades met cool down periodes in te stellen?
UseCase ter voorbeeld:
Ipad wordt voor 20-30 min gebruikt.
Na 20-30 min screen time gaat er een cool down periode / blokkade in van 20-30 minuten.
Waarna de blokkade opgeheven wordt tot volgend threshold van 20-30 min screen time is verstreken.
NB: Het zou mooi zijn als dit per APP individueel ingesteld kan worden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ipad 9th Gen. icm meest recent beschikbare iOS versie 16.xx.xx
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb geen concrete antwoord op mijn vraag kunnen vinden, zon doende dat ik dit topic start.
Het is mij niet gelukt om een dergelijk rooster, schema in te stellen middels de default iOS Screen Time (Scherm Tijd) oplossing.
Zodra de blokkade ingaat kan deze manueel verlengd wordt d.m.v. het invoeren van de ingestelde pincode.
Is het mogelijk om vanuit iOS 16+ (Ipad 9th Gen) a.d.h.v Screen Time of een ander 3rd party app.
screen time blokkades met cool down periodes in te stellen?
UseCase ter voorbeeld:
Ipad wordt voor 20-30 min gebruikt.
Na 20-30 min screen time gaat er een cool down periode / blokkade in van 20-30 minuten.
Waarna de blokkade opgeheven wordt tot volgend threshold van 20-30 min screen time is verstreken.
NB: Het zou mooi zijn als dit per APP individueel ingesteld kan worden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ipad 9th Gen. icm meest recent beschikbare iOS versie 16.xx.xx
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb geen concrete antwoord op mijn vraag kunnen vinden, zon doende dat ik dit topic start.
Het is mij niet gelukt om een dergelijk rooster, schema in te stellen middels de default iOS Screen Time (Scherm Tijd) oplossing.
Zodra de blokkade ingaat kan deze manueel verlengd wordt d.m.v. het invoeren van de ingestelde pincode.