Beste Tweakers, het ziet er uit dat jullie onze wensen niet respecteren…
Ik botste op de muur van Adblock melding in de artikel over “modulair ontwerp verdubbelt autoleven”.
Een opmerking:
Ik hoop dat het voor jullie duidelijker is geworden.
Dus we trappen je trucjes niet meer in, omweg gaat niet meer werken, het wordt als derde partij meegeteld.
Sorry.
Volgens mij leven jullie nog steeds in vorige eeuw… voor ons zijn ads dood… IEDEREEN haat ads omdat ze irritaties opwekken. Niet bepaald een goede vooruitgang voor hele menselijk ras. Dus wees een goed mens, ban alle irritaties (ads) uit je systeem
EN DANK U WEL!
Ik botste op de muur van Adblock melding in de artikel over “modulair ontwerp verdubbelt autoleven”.
Een opmerking:
Een ding ben je echt vergeten… DE ADVERTENTIES komen ALTIJD van derde partij!!! ALS jullie EIGEN zogenaamd “advertenties” over jullie EIGEN producten gebruiken, dan valt er niets meer te blokkeren voor de adblockers. Doodsimpel.Alle content op Tweakers is gratis voor iedereen toegankelijk. Het enige dat we van je vragen is dat je de advertenties niet blokkeert, zodat we de inkomsten hebben om in Tweakers te blijven investeren. Je hoeft hierbij niet bang te zijn dat je privacy of veiligheid in het geding komt, want ons advertentiesysteem werkt volledig zonder thirdpartytracking.
Ik hoop dat het voor jullie duidelijker is geworden.
Dus we trappen je trucjes niet meer in, omweg gaat niet meer werken, het wordt als derde partij meegeteld.
Sorry.
Volgens mij leven jullie nog steeds in vorige eeuw… voor ons zijn ads dood… IEDEREEN haat ads omdat ze irritaties opwekken. Niet bepaald een goede vooruitgang voor hele menselijk ras. Dus wees een goed mens, ban alle irritaties (ads) uit je systeem
EN DANK U WEL!