Klacht over adblock-check

Pagina: 1
Acties:
  • 566 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 13:41
Beste Tweakers, het ziet er uit dat jullie onze wensen niet respecteren…
Ik botste op de muur van Adblock melding in de artikel over “modulair ontwerp verdubbelt autoleven”.

Een opmerking:
Alle content op Tweakers is gratis voor iedereen toegankelijk. Het enige dat we van je vragen is dat je de advertenties niet blokkeert, zodat we de inkomsten hebben om in Tweakers te blijven investeren. Je hoeft hierbij niet bang te zijn dat je privacy of veiligheid in het geding komt, want ons advertentiesysteem werkt volledig zonder thirdpartytracking.
Een ding ben je echt vergeten… DE ADVERTENTIES komen ALTIJD van derde partij!!! ALS jullie EIGEN zogenaamd “advertenties” over jullie EIGEN producten gebruiken, dan valt er niets meer te blokkeren voor de adblockers. Doodsimpel.
Ik hoop dat het voor jullie duidelijker is geworden.
Dus we trappen je trucjes niet meer in, omweg gaat niet meer werken, het wordt als derde partij meegeteld.
Sorry.

Volgens mij leven jullie nog steeds in vorige eeuw… voor ons zijn ads dood… IEDEREEN haat ads omdat ze irritaties opwekken. Niet bepaald een goede vooruitgang voor hele menselijk ras. Dus wees een goed mens, ban alle irritaties (ads) uit je systeem :P
EN DANK U WEL!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dark Angel 58 schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:50:

Een ding ben je echt vergeten… DE ADVERTENTIES komen ALTIJD van derde partij!!! ALS jullie EIGEN zogenaamd “advertenties” over jullie EIGEN producten gebruiken, dan valt er niets meer te blokkeren voor de adblockers. Doodsimpel.
Ik hoop dat het voor jullie duidelijker is geworden.
[...]

Volgens mij leven jullie nog steeds in vorige eeuw…
Ik ga er niet eens doekjes om winden; als je zó hoog van de toren blaast verdien je dat niet. Je hebt wer-ke-lijk geen benul waar je over praat. Natuurlijk zijn de advertenties voor derden, het gaat (zoals ook duidelijk in de melding staat) over het tracking deel van thirdpartytracking.

Als er iemand voorop loopt op dit gebied is 't Tweakers.

En als jij een beter verdienmodel weet dan horen we het graag. Je hebt al een abo neem ik aan?

Ik hoop dat het duidelijker voor je is geworden.

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 10-09-2023 13:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
RobIII schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:22:
[...]

Ik ga er niet eens doekjes om winden; als je zó hoog van de toren blaast verdien je dat niet. Je hebt wer-ke-lijk geen benul waar je over praat. Natuurlijk zijn de advertenties voor derden, het gaat (zoals ook duidelijk in de melding staat) over het tracking deel van thirdpartytracking.

Als er iemand voorop loopt op dit gebied is 't Tweakers.

En als jij een beter verdienmodel weet dan horen we het graag. Je hebt al een abo neem ik aan?

Ik hoop dat het duidelijker voor je is geworden.
OH JA?
Waarom is die artikel nog steeds geblokkeerd? Ik hoef Tweakers website niet whitelisten, want meeste websites werken goed met Adblockers. En TOCH krijgt die pagina een Adblock detectie melding, dan werkt er iets niet goed in Tweakers website.

Abonnement?
Nee, ik ben erg tegen abonnementen op nieuwsgebied. Iedereen moet gratis nieuws kunnen lezen, daar hoort Tweakers ook bij. Iedereen bedoel ik alle mensen, ook daklozen, arme mensen enzovoort. Niemand MAG uitgesloten worden omdat ze niet willen betalen!

Tweakers moet door de bedrijven gesponsord worden, niet door de advertenties. Advertenties zijn echt achterhaald concept, omdat ze geen geld opleveren als we Adblockers blijven gebruiken :’) Dat is zo stom, nietwaar?

Als een artikel door Adblock detectie wordt geblokkeerd, dan hoef ik het bericht niet meer lezen, zonde van zijn moeite in zijn artikel… (facepalm)… dat is heel erg triest, zo dieptriest.
Een ding weet ik heel zeker… ALS ik een schrijver van een artikel was en dat ik van de gebruikers hoor dat mijn artikel door Adblock melding was geblokkeerd, zou ik heel erg kwaad op Tweakers zijn, niet op de gebruikers die Adblockers blijven willen gebruiken, want volgens mij gebruiken de schrijvers ook Adblockers :')
Wat nou… waarom is die pagina nog steeds geblokkeerd??? Belachelijk!!!!

Veel mensen weten het nog niet:
Meeste gebruikers blokkeren de ads en daarom worden de websites gestraft omdat ze ads blijven gebruiken. Miljoenen mensen gebruiken Adblockers omdat we gewoon een advrij wereld willen. Inderdaad jullie worden nog steeds gestraft… voor de herhaling… we straffen jullie… :'(

(Ik hoop dat ik geen ban krijg :P omdat het is zo pijnlijk waarheid is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dark Angel 58 schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:56:
Tweakers moet door de bedrijven gesponsord worden, niet door de advertenties.
offtopic:
Ik weet dat insta vol staat met influencers die zo leven, en dat er schijnbaar een doelgroep is die er intrapt, maar het is onzinnig om een review te kijken/ lezen als de betreffende fabrikant betaalt voor een goede review...

Maar goed. Dit is Eerste hulp bij adblock-check-problemen

Je oplossing is heel erg simpel: tweakers.nl en tweakers.net whitelisten, abo nemen, of niet.

Dit is geen feedbacktopic, dus je mening is hier offtopic. Je hebt het geuit, good for you. Laat het daarbij.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
F_J_K schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:22:
[...]

offtopic:
Ik weet dat insta vol staat met influencers die zo leven, en dat er schijnbaar een doelgroep is die er intrapt, maar het is onzinnig om een review te kijken/ lezen als de betreffende fabrikant betaalt voor een goede review...

Maar goed. Dit is Eerste hulp bij adblock-check-problemen

Je oplossing is heel erg simpel: tweakers.nl en tweakers.net whitelisten, abo nemen, of niet.

Dit is geen feedbacktopic, dus je mening is hier offtopic. Je hebt het geuit, good for you. Laat het daarbij.
Nee dat doe ik niet... Er is ook een andere oplossing: Tweakers moet gewoon zijn adblock detectie verwijderen, dat is ook een simpel oplossing :P
Daarna komen er helemaal geen NIEUWE problemen meer op "eerste hulp bij adbock-check-problemen" pagina. Dan is iedereen meteen blij. Ik hoop dat Tweakers nu het wel snapt :P Ik hoop vurig dat Tweakers dit pagina ook mee leest.

Over and Out!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik heb deze klacht even afgesplitst van Eerste hulp bij adblock-check-problemen, want daar is het compleet off-topic.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.