Ik heb een raar probleem met mijn muis op mijn Mac.
Scrollen gaat erg moeilijk, dat wil zeggen als ik scroll gaat de pagine maar een klein beetje omhoog of omlaag en het lijkt niet of er een tegen werking in zit want de scroll actie veert zeg naar weer wat terug.
Hier door is scrollen dus een hel aangezien je continue maar een klein beetje scrolled en de pagina heen en weer bounced als het ware. Dit is zowel bij omlaag als omhoog scrollen.
Je zou denken hmm muis is kaduk maar op mijn Windows desktop waar deze muis ook aan zit is er geen enkel probleem
Relevante hardware:
- Razer death adder Elite (wired)
- MacBook Pro uit 2021 (met intel CPU)
- Ventura 13.5 (limited door werkgever welke update ik kan draaien)
- Ugreen USB Keyboard / mouse switch om te switchen tussen desktop en laptop.
Scrollen gaat erg moeilijk, dat wil zeggen als ik scroll gaat de pagine maar een klein beetje omhoog of omlaag en het lijkt niet of er een tegen werking in zit want de scroll actie veert zeg naar weer wat terug.
Hier door is scrollen dus een hel aangezien je continue maar een klein beetje scrolled en de pagina heen en weer bounced als het ware. Dit is zowel bij omlaag als omhoog scrollen.
Je zou denken hmm muis is kaduk maar op mijn Windows desktop waar deze muis ook aan zit is er geen enkel probleem
Relevante hardware:
- Razer death adder Elite (wired)
- MacBook Pro uit 2021 (met intel CPU)
- Ventura 13.5 (limited door werkgever welke update ik kan draaien)
- Ugreen USB Keyboard / mouse switch om te switchen tussen desktop en laptop.