Mijn vraag
...
Hoe kan ik een standaard gebruikers account wel laten installeren van software zonder eerst mn admin acount wachtwoord te moeten in tikken?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Setup in laptop voor school
1 outlook account familie niveau dus beperkt wegens leefttijd.
2 lokaal account in administrator level.
3 lokaal account in standaard gebruikers modes.
3 is school account en moet dus op school dingen kunnen installeren.
Maar niet perse makkelijk in alle folders kunnen kijken.
Mocht het school account op een of andere manier beschadigd raken/ww vergeten of erger dan kan ik er nog in via lokaal admin account.
Ik kan me herinneren van tijdje terug dat je een account kon fijn tunen in wat er mocht.
Wel installeerrechten maar alleen op gebruikers niveau en alleen in eigen profiel.
Deze settings kan ik nergens vinden.
Ander apart dingetje, toetsenbord type is perongeluk nld ipv nld internationaal ingesteld bij opstart installatie nu moet ik bij elk nieuw account dit handmatig omzetten in config , elke keer zoek ikme de pleuris om het nld profiel weg te gooien zodat nld internationaal default word... Ander is @ elke keer " erg irritant.
Als laatste outlook accounts
Hoe verander ik de algemene rechten per outlookaccount dat gekoppeld is aan mijn hoofd account?
Zelfde verhaal ik wil wel installatie rechten geven maar evengoed de online gedrag monitoren( in t algemeen niet perse op http adres) en shutdown momenten bepalen.
Zolang mn kinderen geen 21 zijn vind ik het verstandig enig level verschil te hebben voor hun eigen bescherming. (daarna hoop ik dat ze verstandig genoeg zijn
)
#Windows installeren en instellen is een HEL.... Kill S-mode.
...
Hoe kan ik een standaard gebruikers account wel laten installeren van software zonder eerst mn admin acount wachtwoord te moeten in tikken?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Setup in laptop voor school
1 outlook account familie niveau dus beperkt wegens leefttijd.
2 lokaal account in administrator level.
3 lokaal account in standaard gebruikers modes.
3 is school account en moet dus op school dingen kunnen installeren.
Maar niet perse makkelijk in alle folders kunnen kijken.
Mocht het school account op een of andere manier beschadigd raken/ww vergeten of erger dan kan ik er nog in via lokaal admin account.
Ik kan me herinneren van tijdje terug dat je een account kon fijn tunen in wat er mocht.
Wel installeerrechten maar alleen op gebruikers niveau en alleen in eigen profiel.
Deze settings kan ik nergens vinden.
Ander apart dingetje, toetsenbord type is perongeluk nld ipv nld internationaal ingesteld bij opstart installatie nu moet ik bij elk nieuw account dit handmatig omzetten in config , elke keer zoek ikme de pleuris om het nld profiel weg te gooien zodat nld internationaal default word... Ander is @ elke keer " erg irritant.
Als laatste outlook accounts
Hoe verander ik de algemene rechten per outlookaccount dat gekoppeld is aan mijn hoofd account?
Zelfde verhaal ik wil wel installatie rechten geven maar evengoed de online gedrag monitoren( in t algemeen niet perse op http adres) en shutdown momenten bepalen.
Zolang mn kinderen geen 21 zijn vind ik het verstandig enig level verschil te hebben voor hun eigen bescherming. (daarna hoop ik dat ze verstandig genoeg zijn

#Windows installeren en instellen is een HEL.... Kill S-mode.
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....