Op zoek naar usb-c oortjes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterOomen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-04 16:50
Ik zoek oortjes voor tijdens het hardlopen. Omdat ik niet zit te wachten op nog een apparaat dat opgeladen moet worden wil ik graag bedrade oortjes. Echter: goedkope airpod-achtige oortjes met kabel zijn gewoon troep en gaan zo snel stuk dat ik mezelf al zie branden in de e-waste-hel als ik die blijf kopen.

De grootste uitdaging: als ik een beter alternatief zoekt voor de rommel die er is kom ik alleen maar uit op reviews die gaan over geluidskwaliteit. Hoewel het fijn is als geluidskwaliteit oké is hoef ik echt niet meer dan dat. Ik ben geen audiofiel, wil ze vooral gebruiken voor wat podcasts of simpele muziek tijdens het hardlopen en heb geen zin om enorme bedragen neer te leggen voor een audiokwaliteit die me gestolen kan worden. Kortom: ik wil gewoon spullen die niet (zo snel) stuk gaan. Daar kan ik vrijwel geen informatie over vinden.

Iemand een idee? Verdere details:
- Ik heb geen 3,5mm jack, dus zoek usb-c-oortjes.
- Omdat ik heel kleine oren heb zitten oortjes die je helemaal tot in je oor moet prakken niet fijn (ook niet met de kleinste opzetstukjes).
- Ik betaal graag meer dan de 15 euro die goedkopen oortjes kosten, maar het moet wel tientjes-werk zijn; geen honderdjes.

Mijn dank is groot.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Met iets zoals: uitvoering: Marmitek USB-C naar AUX adapter 08374 Zilver, Zwart (let op voorbeeld met 3 seconden zoeken, je kunt ze in andere kleuren en prijzen vinden, ik heb er eentje in wit van iets van een Euro of 6) kun je je zoek bereik vergroten en gewoon voor 3,5mm oortjes gaan.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Eens met bovenstaande :Y Gewoon een USB-C Mini-Jack scoren. Zelf heb ik deze in-ears: product: JBL T210 en die bevallen zeer goed, en vallen ze niet uit m'n oren zoals normale oordopjes dat wel doen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als jij kleine gehoorgangen hebt en ze vallen steeds uit: kijk eens naar foamtips. Zetten zich naar je gehoorgang, blijft echt wel zitten bij rennen en andere sporten. Zijn er voor de meeste dopjes, zowel BT als bedraad.
Aanvullend: draadloos zou je ook naar earhooks kunnen kijken, dat valt ook niet zo snel uit.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)