Gmail herstellen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-09-2023
Hallo,

Ik heb problemen met het herstellen van mijn google account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, probeer die op te vragen via mijn 06 nummer die er wel gewoon in staat, echter vraagt die ook een bevestigings code via de mail, waar ik dus niet bij kan.

Ik heb dit email adres al vanaf de msn tijden, ik heb nog nooit problemen gehad met het herstellen van mijn wachtwoord, dit is echt de 1ste keer. Het apparaat waarmee ik inlog zou ook als een vertrouwde apparaat moeten zijn.

Ik krijg wel een verificatie code via me telefoon, maar gmail vraag er dus ook 1 vanuit me gmail waar ik dus niet bij kan.

Ik verander geregeld mijn wachtwoord, en het komt dus ook weleens voor dat ik het vergeet, als ik mijn acc van me telefoon moet verwijderen door bv een playstore aankopen,want je kan blijkbaar geen hoofd account selecteren voor playstore aankopen, als je meerdere accounts hebt op je tel. Want ik betaal altijd met 1 klik betaling, en die kan ik dus niet gebruiken als een andere account dus automatisch ingesteld staat als hoofd account.

Weet iemand hier hoe ik me account kan herstellen via me 06 nummer die gewoon in me account staat? Waardeer het enorm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Meestal heb je dus een e-mailadres voor herstellen, dat is dan afwijkend van je gmail adres

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
Ja, maar ik vond een 06 en een vertrouwde apparaat voldoende..en het zou toch gewoon moeten lukken met je 06 in het account? Dit werkte vroeger altijd gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:55
Jumper- schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 16:52:
Ja, maar ik vond een 06 en een vertrouwde apparaat voldoende..en het zou toch gewoon moeten lukken met je 06 in het account? Dit werkte vroeger altijd gewoon prima.
Ik heb geen oplossing maar mogelijk heb je het alternatieve e-mail herstel e-mail gelijk gemaakt aan je Gmail account. Dan zit je nu in een deadloop.

Is er geen enkel apparaat waar je nog op ingelogd bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
stormfly schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 16:55:
[...]

Ik heb geen oplossing maar mogelijk heb je het alternatieve e-mail herstel e-mail gelijk gemaakt aan je Gmail account. Dan zit je nu in een deadloop.

Is er geen enkel apparaat waar je nog op ingelogd bent?
Wat bedoel je met het eerste? Ik heb nog nooit een herstel email in me account aangemaakt.

En nee, helaas niet. Ik kan nergens bij me mail.
Vroeger als ik me wachtwoord wou veranderen, koos ik gewoon om dit te doen via me 06, en ik kon via me telefoon nummer me wachtwoord veranderen, hoezo kan dit niet nu nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:08
Hij wil toch geen verificatie mail sturen naar het mailadres waarvan je nu het wachtwoord niet weet? Heb je misschien toch een mailadres toegevoegd van Outlook of iets anders ooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
Oh ja, nou snap ik hem. Ik weet echt 100% zeker dat dat vakje van herstel email adres leeg heb staan, er staat zelfs niet mijn eigen mail,waar ik nu het wachtwoord niet meer van weet.dus ik snap niet waarom die mij een verificatie code via me email vraagt. Maar is een telefoon nummer in het acc dus nu anno 2023 niet voldoende meer om je wachtwoord te veranderen? Dat is wel een beetje weird of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Jumper- schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:12:
Oh ja, nou snap ik hem. Ik weet echt 100% zeker dat dat vakje van herstel email adres leeg heb staan, er staat zelfs niet mijn eigen mail,waar ik nu het wachtwoord niet meer van weet.dus ik snap niet waarom die mij een verificatie code via me email vraagt. Maar is een telefoon nummer in het acc dus nu anno 2023 niet voldoende meer om je wachtwoord te veranderen? Dat is wel een beetje weird of niet ?
Als dat je enige 2fa is in je Google account, zoals je zegt, dan kan Google toch niet om meer methoden dan dat vragen. Dus alleen telefoon, of er staat toch een mailadres bij.

Het is volgens mij ook niet van, ik weet het wachtwoord niet meer, dat Google zegt wacht we sturen een code naar je mail waarvan je het wachtwoord niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
Maar ik heb nooit problemen gehad met dit. Dit is de 1ste keer.
En ik heb sinds de laatste keer dat ik me wachtwoord wou veranderen niets veranderd.
Google kan toch niet zomaar mijn email als herstel mail gebruiken als herstel email? Dat zou wel raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Jumper- schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:22:
En ik heb sinds de laatste keer dat ik me wachtwoord wou veranderen niets veranderd.
Google kan toch niet zomaar mijn email als herstel mail gebruiken als herstel email? Dat zou wel raar zijn.
Dat denk ik ook, maar ik kan niet in je account kijken.

Zie je bij de herstel vraag wel eerste en laatste karakters van dat mailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
pennywiser schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:07:
Hij wil toch geen verificatie mail sturen naar het mailadres waarvan je nu het wachtwoord niet weet?
Ik denk wel dat hij dat schrijft.

Ik krijg wel een verificatie code via me telefoon, maar gmail vraag er dus ook 1 vanuit me gmail waar ik dus niet bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
stormfly schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:43:
[...]

Ik denk wel dat hij dat schrijft.

Ik lees het, maar dat moet toch niet kunnen door Google? Dan je dus nooit je wachtwoord meer herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Jumper- schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:22:
Klopt dat zou heel onlogisch zijn. Denk je zelf ook dat dit aan de hand is?

Bestaat er zoiets als Gmail klant support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
pennywiser schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:24:
[...]

Dat denk ik ook, maar ik kan niet in je account kijken.

Zie je bij de herstel vraag wel eerste en laatste karakters van dat mailadres?
Nee, wel staat er mijn email, waar ik uit op moet maken dat dat mijn herstel email is. Zie screen. Maar ik weet echt 100% zeker dat ik die mail niet opgegeven heb als herstel email. Dus ik snap niet waarom die dan de verificatie code naar het email adres stuurt waar ik het wachtwoord niet van heb.

Overigens log ik ook nog eens in op me thuis adres, via vertrouwde browser, dezelfde ip. Dat zouden toch allemaal factoren moeten zijn waarmee het zou moeten lukken je wachtwoord te veranderen :/ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIBJo1O6E9iZTevQp8LISdpbr_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s5O6W6jZXhcUWo0IewiMfY7j.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Jumper- op 09-09-2023 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
*knip*. Enige vorm van compensatie aanbieden voor de hulp is goed bedoeld, maar is niet gewenst. Voor betaalde hulp is de V&A bedoeld.

[ Voor 77% gewijzigd door rens-br op 11-09-2023 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Jumper- schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:45:
[...]

Nee, wel staat er mijn email, waar ik uit op moet maken dat dat mijn herstel email is. Zie screen.
Op de screenshot staat alleen maar dat je de sms code moet invoeren. Voor de rest staat er niks over een herstel mailadres alleen het herstellen van het wachtwoord van je mailadres. Je krijgt dus een ander scherm te zien en niet die van de screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
bjusterbaarlik schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:29:
[...]

Op de screenshot staat alleen maar dat je de sms code moet invoeren. Voor de rest staat er niks over een herstel mailadres alleen het herstellen van het wachtwoord van je mailadres. Je krijgt dus een ander scherm te zien en niet die van de screenshot?
de sms verificatie code werd automatisch ingevuld, daarna ging die over naar dat er een verificatie code naar me mail is gestuurd, waar ik dus niet de toegang tot heb. Zie bijlage Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mo7ib20fuJXbG_YmEGtDNQ-9pyA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8KauC55z6mOUrcmQFE1V5lkj.jpg?f=fotoalbum_large

Maar ik weet echt 100% zeker dat ik mn email adres niet opgegeven heb als herstel email, dus ik vind het raar dat google nu de verificatie code naar de mail stuurt waar ik niet de toegang tot heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:21
@Jumper-
Druk eens op 'Probeer het op een andere manier'?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
Puch-Maxi schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:58:
@Jumper-
Druk eens op 'Probeer het op een andere manier'?
Bedankt voor het meedenken..waardeer het enorm. Op de "probeer het op een andere manier' heb ik ook niet zoveel aan.ik krijg het volgende zie bijlage. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdxcMSTbLe9en-LXE_wFvaZm0C8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aE71dVKJ3XblPlkGjZPlMaPH.jpg?f=fotoalbum_large

Is er een manier om met google in contact ? Ik heb best wel veel producten van google gekoppeld op het email adres waar ik nu niet bij kan. Wat ik niet snap dat ik zelfs niet me wachtwoord kan veranderen op een vertrouwde apparaat en locatie. Er zijn zoveel dingen waaruit gezien zou moeten worden dat het mijn account is.

Laatste wachtwoord
Vertrouwde locatie
Vertrouwde ip,browser
Mn telefoon nummer dat in het acc zit.

Google is een beetje de weg kwijt lijkt wel, dat je met een 06 nummer in het acc, je acc niet terug kan krijgen. Dit ging vroeger wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jumper- schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:54:
[...]

Bedankt voor het meedenken..waardeer het enorm. Op de "probeer het op een andere manier' heb ik ook niet zoveel aan.ik krijg het volgende zie bijlage. [Afbeelding]

Is er een manier om met google in contact ? Ik heb best wel veel producten van google gekoppeld op het email adres waar ik nu niet bij kan. Wat ik niet snap dat ik zelfs niet me wachtwoord kan veranderen op een vertrouwde apparaat en locatie. Er zijn zoveel dingen waaruit gezien zou moeten worden dat het mijn account is.

Laatste wachtwoord
Vertrouwde locatie
Vertrouwde ip,browser
Mn telefoon nummer dat in het acc zit.

Google is een beetje de weg kwijt lijkt wel, dat je met een 06 nummer in het acc, je acc niet terug kan krijgen. Dit ging vroeger wel.
Gebruik je misschien Chrome waar je nog ingelogd bent?

Als je op je naam klikt, op de startpagina van Chrome, kun je daar je account beheren. Of ga rechtstreeks naar https://myaccount.google.com/

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
tweakduke schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:04:
[...]

Gebruik je misschien Chrome waar je nog ingelogd bent?

Als je op je naam klikt, op de startpagina van Chrome, kun je daar je account beheren. Of ga rechtstreeks naar https://myaccount.google.com/
bedankt voor meedenken. Helaas niet.

Maar vraagje he; hebben jullie dat niet, dat je accounts op je telefoon moet wissen als je een aankopen wilt doen, omdat een ander account blijkbaar ingesteld staat als betaal account?
Op 1 van de 6 accounts die ik op me tel. Heb staan staat er 1 acc ingesteld als betaal acc. Ik betaal daarmee met tmobile one klik betalen, maar ik ben dus gedongen om accounts te verwijderen, zodat die account weer als betaal account word ingesteld. Je kan dus geen hoofd account instellen voor playstore aankopen..is dit een bekende issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
Eigenlijk best wel raar, dat je in deze tijd geen menselijk contact kan leggen met zo'n groot bedrijf als gmail. Er zijn altijd wel situaties waar je menselijk hulp nodig kan hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Jumper- schreef op zondag 10 september 2023 @ 08:51:
[...]
bedankt voor meedenken. Helaas niet.

Maar vraagje he; hebben jullie dat niet, dat je accounts op je telefoon moet wissen als je een aankopen wilt doen, omdat een ander account blijkbaar ingesteld staat als betaal account?
Op 1 van de 6 accounts die ik op me tel. Heb staan staat er 1 acc ingesteld als betaal acc. Ik betaal daarmee met tmobile one klik betalen, maar ik ben dus gedongen om accounts te verwijderen, zodat die account weer als betaal account word ingesteld. Je kan dus geen hoofd account instellen voor playstore aankopen..is dit een bekende issue?
Gebruik maar 1 account. Zou niet weten waarom ik er meerdere moet gebruiken.

Maar moet je ze echt helemaal wissen? Kun je niet gewoon wisselen van account waarmee je ingelogd bent op je telefoon? Dan lijkt me logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
jeroenkb schreef op zondag 10 september 2023 @ 09:20:
[...]

Gebruik maar 1 account. Zou niet weten waarom ik er meerdere moet gebruiken.

Maar moet je ze echt helemaal wissen? Kun je niet gewoon wisselen van account waarmee je ingelogd bent op je telefoon? Dan lijkt me logischer.
Ik gebruik meerdere mails omdat ik mijn mail adres waar me bank etc op staat niet met iedereen wil delen uit veiligheid dat als het bedrijf gehackt word, dat me gegevens op straat liggen. Ik koop regelmatig dingen via internet, en voor dat heb ik dus een aparte mail. En die andere zijn voor games. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:50

jurroen

Security en privacy geek

Jumper- schreef op zondag 10 september 2023 @ 09:28:
[...]

Ik gebruik meerdere mails omdat ik mijn mail adres waar me bank etc op staat niet met iedereen wil delen uit veiligheid dat als het bedrijf gehackt word, dat me gegevens op straat liggen. Ik koop regelmatig dingen via internet, en voor dat heb ik dus een aparte mail. En die andere zijn voor games. :9
Meerdere e-mailadressen is wat anders dan meerdere Google accounts. Zeker vanuit deze gedachte, het hebben van non-Gmail adressen beschermt je ook tegen een hack van je Gmail.

Ontopic: zou je het nu nogmaals kunnen proberen en dan als 'ie vraagt om de verficatie per mail gelijk op een "probeer een andere manier" tikken?

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
jurroen schreef op zondag 10 september 2023 @ 10:33:
[...]

Meerdere e-mailadressen is wat anders dan meerdere Google accounts. Zeker vanuit deze gedachte, het hebben van non-Gmail adressen beschermt je ook tegen een hack van je Gmail.

Ontopic: zou je het nu nogmaals kunnen proberen en dan als 'ie vraagt om de verficatie per mail gelijk op een "probeer een andere manier" tikken?
bedankt voor meedenken..

Ik kan of drukken op 2staps verificatie of 'probeer het op een andere manier. Die 2 staps verificatie die gaat vuld zelf de sms code in in het veldz tot zover komt die, maar als die die geveriveerd heeft, dan stuurt die na dat een sms code naar me mail, waar ik dus niet bij kan komen. Vroeger (paar maanden terug nog) kon ik me ww nog veranderen alleen via sms.

Als ik op 'probeer het op een andere manier' druk, krijg ik dit. Zie bijlageAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQHLfQwEavZ_1RYNSxcz1dVhm2w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oCoco4k5SrbCRQXuGdWsaPf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen

jurroen

Security en privacy geek

Heb je in dat geval al accountherstel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
Ik krijg bij de link die u stuurde precies dezelfde stappen als bij 'probeer het op een andere manier"

Ik kom helemaal niet verder.
Mijn 06 nummer in het acc werkt gewoon, de verificatie code die ik in me sms krijg, krijg ik gewoon,maar daarna schakeld die automatisch over op een code verifiatie code naar me email versturen.

Ik dacht dat 2 staps verificatie was bij het inloggen, dat wanneer je inlogt op je acc, dat je de login op je telefoon moet goedkeuren dmv een melding en niet bij account herstel. Dit is echt heel vreemd, dat google mij een verificatie code stuurt, op het mail adres waar ik de ww van wil veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:13

Clush

Do as I say...

probeer het eens op een pc/ipad/compleet ander device dan je telefoon.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
Clush schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:34:
probeer het eens op een pc/ipad/compleet ander device dan je telefoon.
Ook niet helaas. Ik krijg dan dezelfde meldingen als op de device die vertrouwt zou moeten zijn. Ik heb een samsung S22 ultra, ik log met die telefoon al ongeveer anderhalf jaar elke dag in op me huis locatie. Echt onbegrijpelijk dat ik nergens terug zie dat mijn device en locatie vertrouwt is, en dat ik door dat in zou kunnen loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/je9jUog2V1df_kOHUcOIFLIC7zE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7KcOniZGfhm7aBAImfjvBNAq.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb wel nog one drive en samsung account op me tel staan..weet iemand misschien nog of ik daar nog iets mee kan doen om me wachtwoord terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:27
Geen antwoord op je vraag, maar in de Playstore kan je gewoon van account wisselen. Rechtsboven kan je op je account klikken (bij mij een O, vanwege mijn naam) en dan zie je bovenin je huidige account staan met een pijltje ernaast waar je op kan drukken en dan verschijnt er een lijstje onder met al je ingelogde google accounts. Dus je hoeft niet in en uit te loggen om het juiste account te krijgen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Jumper- schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:41:
[Afbeelding]

Ik heb wel nog one drive en samsung account op me tel staan..weet iemand misschien nog of ik daar nog iets mee kan doen om me wachtwoord terug te krijgen?
Wat gebruik je als email client op je telefoon? Evt gmail installeren en kijken of je daarmee bij je email kunt komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 11:29
Nog een idee.

Ga vanuit je instellingen in je tel (zoals je screenshot hierboven) naar je Google account. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kWyDhwjKeEu1spfRFeTiSblacEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ApmZBcnrHstBX82Zz1PCSPV.jpg?f=fotoalbum_large

Klik daar op die onderste knop "Google account" dan ga je naar details over je account.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPDE-pYLBNf4psN7_p9uaW44GY8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bxfIkpKpJZNpzWGAJNIaJT7b.jpg?f=fotoalbum_large

Swipe een paar keer naar rechts zodat je bij het tabblad Beveiliging komt. Druk daar op Beveiligingscode. Krijg je die wel te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 16:23
stormfly schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:45:
[...]

Bestaat er zoiets als Gmail klant support?
Nee. Eigenlijk is een GMail account dus ook redelijk onbetrouwbaar.
Jumper- schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 16:35:
[...]

Ik verander geregeld mijn wachtwoord, en het komt dus ook weleens voor dat ik het vergeet, [...]
Heb je nu niets aan, maar gebruik een wachtwoordmanager! Bijvoorbeeld Bitwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:55
Ik heb hetzelfde probleem. Een (secundair) gmailaccount dat ik al jaren niet meer gebruikt heb en waarvan ik het wachtwoord ben vergeten. Dit was voor de tijd van de password managers. Er is geen 06-nummer ingesteld en het herstel-mailadres bestaat niet meer (was een Yahoo adres dat is opgeheven).

Ik kan gewoon de binnenkomende mail zien, want ik heb de toegang gedelegeerd naar m'n echte gmail account. Dus nieuwe mail kan ik gewoon lezen. Maar ik kan niet meer in het account zelf, ook niet om het wachtwoord te herstellen. Hopeloos. Ik vrees dat er niks aan te doen is, het is mij nog niet gelukt. Het account zal binnenkort wel opgeheven worden, want als er anderhalf jaar geen activiteit is wordt het account gesloten. Zag ik in een mail op dat account...

[ Voor 3% gewijzigd door PhilipsFan op 10-09-2023 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:02
@jeroenkb Ik heb zelf ook meerdere gmail accounts. Tuurlijk kan ik een + erin zetten, maar dat werkte toen niet met bijvoorbeeld Nintendo.
Meteen daar al mee gestopt.
Begrijp @Jumper- dus volkomen. Maar inderdaad soms swipe je als je op je account knop wil drukken waardoor hij naar een andere account wisselt. Al meermaals gehad.

Dit wat TS nu heeft nog nooit gehad overigens.
Denk dat je wel degelijk contact op kunt nemen met google en bewijs aan kunt leveren dat jij jij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen

jurroen

Security en privacy geek

Arunia schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:15:
Denk dat je wel degelijk contact op kunt nemen met google en bewijs aan kunt leveren dat jij jij bent.
Dit ja. Google weet toch alles van je, dus zal geen probleem zijn om te "bewijzen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
PhilipsFan schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:10:
Ik heb hetzelfde probleem. Een (secundair) gmailaccount dat ik al jaren niet meer gebruikt heb en waarvan ik het wachtwoord ben vergeten. Dit was voor de tijd van de password managers. Er is geen 06-nummer ingesteld en het herstel-mailadres bestaat niet meer (was een Yahoo adres dat is opgeheven).

Ik kan gewoon de binnenkomende mail zien, want ik heb de toegang gedelegeerd naar m'n echte gmail account. Dus nieuwe mail kan ik gewoon lezen. Maar ik kan niet meer in het account zelf, ook niet om het wachtwoord te herstellen. Hopeloos. Ik vrees dat er niks aan te doen is, het is mij nog niet gelukt. Het account zal binnenkort wel opgeheven worden, want als er anderhalf jaar geen activiteit is wordt het account gesloten. Zag ik in een mail op dat account...
Maar ik moet mijn gmail acc terug hebben..alles staat er op, telefoon nrs, foto backups..mn youtube acc waar ik actief op ben en zoveel videos op heb gezet.. er staat teveel op. Zoveel hoofdpijn gekregen door dit de afgelopen dagen. Nooit geweten dat ik ooit overstuur kon raken door een gmail acc. Het is echt schandalig dat zo'n groot bedrijf als google geen menselijk support bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Jumper- schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:01:
[...]

Maar ik moet mijn gmail acc terug hebben..alles staat er op, telefoon nrs, foto backups..mn youtube acc waar ik actief op ben en zoveel videos op heb gezet.. er staat teveel op. Zoveel hoofdpijn gekregen door dit de afgelopen dagen. Nooit geweten dat ik ooit overstuur kon raken door een gmail acc. Het is echt schandalig dat zo'n groot bedrijf als google geen menselijk support bied.
Ik zie op X (twitter) mensen reageren met dezelfde problemen en krijgen zo te zien wel een reactie van Google.

Dat lijkt mij haast de enige optie om te proberen.

https://twitter.com/Google/with_replies

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 11-09-2023 16:13 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper-
tweakduke schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:13:
[...]

Ik zie op X (twitter) mensen reageren met dezelfde problemen en krijgen zo te zien wel een reactie van Google.

Dat lijkt mij haast de enige optie om te proberen.

https://twitter.com/Google/with_replies
Ohh shit thanks man. Ik kan alleen niet zien wat er op de pagina staat,omdat ik geen twitter heb..zou je misschien een ss kunnen maken als dat zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Jumper- schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:45:
[...]

Ohh shit thanks man. Ik kan alleen niet zien wat er op de pagina staat,omdat ik geen twitter heb..zou je misschien een ss kunnen maken als dat zou kunnen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HMENUIZJufmO9Jyp0tHMLu1TDA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8yqbgdP5Y6nOOpiK4sSxHPuJ.jpg?f=fotoalbum_large

Tweakers Discord

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00

AvK

Ready Set Go

Nou? Eindelijk gelukt?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:02
Ik heb na herhaaldelijke pogingen een keer voor iemand het google account kunnen herstellen. Toen kwam ik in een soort proces terecht waar we een week moesten wachten, voor we verder konden. Uiteindelijk is dat toen wel gelukt.
Dat was overigens niet via support. Die reageerden niet.
Edit: misschien dat hier nog iets nuttigs staat? link

[ Voor 17% gewijzigd door ahbart op 20-09-2023 12:55 ]

Pagina: 1