Toon posts:

help me aub.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen
ik heb zojuist win2000 geinstaleerd en nu komen de problemen pas echt.
ik heb tren eerste al me outlook bestanden bewaard en nu kan ik ze niet meer openen in outlook, dwz hij ziet ze niet. zijn er bestanden die je niet moet kopieren naar je archiefmap?
goed dat was 1.
nu de volgende, ik heb ook geen netwerk meer.
ik heb een hub gekocht.
me kabelinternet zit in mijn pc (dus win2000) en heb daar 2 netwerkkaarten in.(kabemodem, en netwerk thuis)
nu heb ik via die andere netwerkkaart me pc weer aangelsoten op de hub en die in het gaatje 2 gestopt omdat me andere pc in gaatje 1 zit (me hub heeft 4aansluitingen en een 5 en 5X).

de andere pc is een winME.
wat moet ik nu overal instellen de workgroup is bij allebei dezelfde dus das wel goed.
ik had win98se en ik wilde eens wat anders.......:?

ik weet het allemaal niet meer. is er iemand die mij dot kan uitleggen ik heb nl belangrijke dingen in me outlook staan al me ww bv.....

groeten

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 14:49
Wat die mail betreft... Moet je outlook openen en kijken welke dir hij alles opslaat... (RM op Postvak In en dan properties) Krijg je dir als C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{02B2547D-7D29-4759-9473-1095B46E580E}\Microsoft\Outlook Express\Postvak IN (1).dbx Daarin gooi je als het goed is je bestanden en gaat ze renamen... Blijf gewoon net zo lang klooien totdat het werkt ;)

GoodLuck

Greetz - Sjeik

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

Welkom op GoT !!, ff een goed bedoeld advies :)
Topictitels.

Probeer in de Topictitel van het topic wat je gaat starten, je probleem/vraag zo duidelijk mogelijk te omschrijven !

Een topic met de naam " HELP! " is nogal nietszeggend, en mensen hebben dan geen flauw idee waar het over gaat. Tevens is het niet handig als men de search gebruikt.

Ik zal even een aantal voorbeelden geven van "foute" topictitels en de "goede" uitvoering ervan eronder.

Foute topictitels:

HELP !
Netwerk!
vraagje....
PROBLEEM!

Goede topictitels :

[W2K]Help, mijn computers zien elkaar niet!
Hoe zet ik een linux netwerk op?
Vraagje over Subnetting...
Hub link up/down, Hub stuk/NIC probleem?

Aan de hand van de topictitels die goed zijn, kunnen mensen met kennis van een bepaald iets ook sneller reageren, omdat ze zien waar jouw topic over gaat, in plaats van een nietszeggende topictitel die ze overslaan. Het is dus ook in je eigen voordeel.
http://www.tweakers.net/reviews/171 -> staat precies in hoe je de boel met configureren + [topic=152460/1/25]

DNS moet je invullen, is het DNS adres van de provider.
Gateway, is het ip adres van de server.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Als het goed is kan je bij outlook bij tools>options>mail setup>archive folders> selecteren waar je archief is. Ik heb nu echter MS Outlook dus ik weet de exacte naam van de menuutjes niet. Ik had vroeger ook Outlook Express, en het is wel op deze manier mogelijk. Gewoon ff zoeken.

Over je netwerk problemen, lees de post hierboven :)

...gamen blijft leuk...