Netwerk receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie_1970
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Netwerk receiver die Nas/ netwerk kan benaderen zonder dat ik daarbij de tv als nog moet gebruiken

Wat is je budget?
Budget heb ik nog niet over nagedacht omdat ik eerst wil weten wat mijn opties zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil internetradio of muziek vanaf nas kunnen afspelen zonder het gebruik van de tv. Bij veel heb je de tv nodig om te surfen door je mappen of zoeken naar radiozenders

Wat heb je zelf al gevonden?
Helaas heb ik tot nu toe alleen bedieningen gevonden via tv.

Hopelijk dat er mensen hier wel apparaten weten te noemen die dat wel kunnen 😁👍

Groetjes Pascal

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:17
Misschien kan je opnoemen wat je al hebt gevonden en waarom je denkt dat deze alleen via de tv te bedienen zijn?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:26
Sonos kan het bv, maar ook veel andere merken.

Het verschil zit hem vooral hoe je het wilt bedienen en of je een reciever wilt met losse boxen of een alles-in-één oplossing.

Wat betreft bediening is het heel belangrijk voor gebruik.
Er zijn ook oplossingen waarbij je zelf meer moet doen (software inrichten enzo), ik neen aan dat je dat niet zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 10:56
Er zijn in mijn ogen toch meer dan genoeg opties waar je dit mee kan doen. Zeker als DLNA enabled is op uw NAS kun je bijvoorbeeld kijken naar de Cambridge Audio CXN V2, de NAD CS1, de Marantz M-CR612. Met een beetje meer opzoek werk (deze 3 had ik na 5 minuten gevonden) ben ik zeker dat je bij bijna al de gevestigde waarden wel 1 of meerdere oplossingen gaat terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12
Raspberry Pi met PlexAmp? Of een ChromeCast met PlexAmp? In beide gevallen heb je geen TV nodig, maar kun je de speler overnemen met PlexAmp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 09:24

FeaR

In GoT we trust

Ramon schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 10:38:
Misschien kan je opnoemen wat je al hebt gevonden en waarom je denkt dat deze alleen via de tv te bedienen zijn?
Hier sluit ik me bij aan. Met de ideeën die reeds in het topic zijn geopperd kan TS mogelijk verder met zoeken nu er een beeld is qua product(groep).

Tevens mis ik informatie waar het device aan moet voldoen en welke andere apparatuur er is. Moet de gewenste receiver alleen voor de netwerk connectie zoeken of ook speakers aansturen? Zo ja, hoe veel, welke, et cetera? Grote kans dat het meer informatie is dan nodig maar meer informatie dan nodig geven werkt beter dan de Topic Start nu: missende informatie en ons het zoekwerk laten doen. Idem met budget, er is altijd een max...

Lang verhaal kort:
Niet de Topic Start die we op Tweakers willen zien.

[ Voor 40% gewijzigd door FeaR op 09-09-2023 12:55 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.