i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Andere voorbeelden: Sharkoon Rebel 9 Value Edition Zwart review door Verwijderd, Corepad C1 XXXL review door EN-IS, Logitech Performance Mouse MX review door ikbenmelle
Inno3D GeForce RTX 4080 16GB X3 review door Aggressor is een ander probleem, die review is een stuk recenter. Daar is geprobeerd om een smiley te plaatsen in een veld waar dat niet is toegestaan, ik gok dat dat is aangepast, aangezien ik (met enig zoeken) een ander voorbeeld kan vinden: Dell S2440L Grijs, Zwart review door arno_vw
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Als ik zo even in de database kijk dan gaat het echter wel over een substantieel aantal reviews, dus dit is niet iets wat we zo even tussendoor kunnen fixen. Ik ga er dus een ticket voor maken
Intentionally left blank
Intentionally left blank
/f/image/L6QBB45zxUIU3VkKy8WkTHWn.png?f=fotoalbum_large)
Ik neem aan dat dat is gedaan zodat je op de pagina met alle reviews wat meer tekst kunt zien.
Maar je kunt er in de database ook een vlaggetje "auto-generated" bij zetten, en in dat geval de samenvatting bij de volledige review weglaten?
[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 21-09-2023 12:31 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Het automatisch vullen van de korte toelichting is ooit in het verleden een keer gedaan. Het is lastig om daar achteraf nog een vlaggetje "auto-generated" bij te zetten.CodeCaster schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:30:
Is het wel wenselijk dat de review wordt herhaald in de samenvatting, wanneer er door de reviewer geen is ingevuld? Bijvoorbeeld bij LC-Power LC-1320mi review door Verwijderd
[Afbeelding]
Ik neem aan dat dat is gedaan zodat je op de pagina met alle reviews wat meer tekst kunt zien.
Maar je kunt er in de database ook een vlaggetje "auto-generated" bij zetten, en in dat geval de samenvatting bij de volledige review weglaten?
Aangezien het ook vooral om oudere reviews gaat denk ik niet dat we daar op dit moment iets aan gaan doen.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.