HTML in weergave productreviews

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij het browsen door wat productreviews lijkt er wat html niet goed verwerkt of juist ontstaan te zijn.

Voorbeelden:
Freecom Silver Store 2-Drive NAS review door Obiter dictum

uitvoering: Inno3D GeForce RTX 4080 16GB X3 (onderste review van Aggressor, rechts bij minpunten).

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Ik *vermoed* dat dit een fout is van de gebruikers, ik kan het in elk geval (nog) niet reproduceren. Mocht je het voor elkaar krijgen dit wel te kunnen reproduceren, hou ik mij van harte aanbevolen :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, zeker bij Freecom Silver Store 2-Drive NAS review door Obiter dictum en Freecom Silver Store 2-Drive NAS review door yvez is de samenvatting automatisch gevuld vanuit de uitgebreide review omdat indertijd er nog geen samenvatting bestond bij de reviews. Hierbij is de html-code er blijkbaar in gegooid, in plaats van de platte tekst.
Andere voorbeelden: Sharkoon Rebel 9 Value Edition Zwart review door Verwijderd, Corepad C1 XXXL review door EN-IS, Logitech Performance Mouse MX review door ikbenmelle

Inno3D GeForce RTX 4080 16GB X3 review door Aggressor is een ander probleem, die review is een stuk recenter. Daar is geprobeerd om een smiley te plaatsen in een veld waar dat niet is toegestaan, ik gok dat dat is aangepast, aangezien ik (met enig zoeken) een ander voorbeeld kan vinden: Dell S2440L Grijs, Zwart review door arno_vw

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

crisp

Devver

Pixelated

De "korte toelichting" en de plus- en minpunten kunnen inderdaad geen opmaak (meer) bevatten, en ook geen smilies meer. Vroeger was dat wel mogelijk voor plus- en minpunten, en wat @Dirk zegt over de samenvatting klopt ook.

Als ik zo even in de database kijk dan gaat het echter wel over een substantieel aantal reviews, dus dit is niet iets wat we zo even tussendoor kunnen fixen. Ik ga er dus een ticket voor maken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels zijn de productreviews waar dit probleem speelde aangepast :)

Intentionally left blank

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is het wel wenselijk dat de review wordt herhaald in de samenvatting, wanneer er door de reviewer geen is ingevuld? Bijvoorbeeld bij LC-Power LC-1320mi review door Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AoC3MQuNcN6k9JUvo6bpQ4LXP8w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L6QBB45zxUIU3VkKy8WkTHWn.png?f=fotoalbum_large

Ik neem aan dat dat is gedaan zodat je op de pagina met alle reviews wat meer tekst kunt zien.

Maar je kunt er in de database ook een vlaggetje "auto-generated" bij zetten, en in dat geval de samenvatting bij de volledige review weglaten?

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 21-09-2023 12:31 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

CodeCaster schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:30:
Is het wel wenselijk dat de review wordt herhaald in de samenvatting, wanneer er door de reviewer geen is ingevuld? Bijvoorbeeld bij LC-Power LC-1320mi review door Verwijderd

[Afbeelding]

Ik neem aan dat dat is gedaan zodat je op de pagina met alle reviews wat meer tekst kunt zien.

Maar je kunt er in de database ook een vlaggetje "auto-generated" bij zetten, en in dat geval de samenvatting bij de volledige review weglaten?
Het automatisch vullen van de korte toelichting is ooit in het verleden een keer gedaan. Het is lastig om daar achteraf nog een vlaggetje "auto-generated" bij te zetten.

Aangezien het ook vooral om oudere reviews gaat denk ik niet dat we daar op dit moment iets aan gaan doen.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.