Ik ben opzoek naar een nieuw systeem. Mijn oude pc begint gebreken te tonen, mag ook wel na 10 jaar, en wil dus upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Browsen, media afspelen op aangesloten tv, ik game niet en wordt niet voor photoshop of werk gebruikt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500, minder uiteraard goed.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing is nog goed (Coolermaster CM 690 2), wel zoek ik hier nog 2 nieuwe casefans voor. Tevens de grafische kaart, is recent en voor mijn gebruik ruim voldoende. Dit is een Geforce 730.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederboard, processor, geheugen, M2 SSD, processorkoeler. Voeding is ook al 10 jaar oud (Corsair HX520) dus lijkt me verstandig deze ook wel te vervangen. Tevens als ik de behuizing weer opnieuw ga gebruiken lijkt het me wel verstandig om de casefans te vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie visie op mijn gemaakte lijstje. Past volgens mij allemaal bij elkaar en geen gekke dingen. Had gekeken met dit lijstje en kwam dan als goedkoopste uit bij Megekko. Uit de reviews te zien lijkt mij deze betrouwbaar?
Tevens had ik graag advies over een bijpassende voeding en casefans (120mm). Led hoeft van mij niet, gewoon een stille fan met een redelijke luchtverplaatsing.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Browsen, media afspelen op aangesloten tv, ik game niet en wordt niet voor photoshop of werk gebruikt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500, minder uiteraard goed.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing is nog goed (Coolermaster CM 690 2), wel zoek ik hier nog 2 nieuwe casefans voor. Tevens de grafische kaart, is recent en voor mijn gebruik ruim voldoende. Dit is een Geforce 730.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederboard, processor, geheugen, M2 SSD, processorkoeler. Voeding is ook al 10 jaar oud (Corsair HX520) dus lijkt me verstandig deze ook wel te vervangen. Tevens als ik de behuizing weer opnieuw ga gebruiken lijkt het me wel verstandig om de casefans te vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag jullie visie op mijn gemaakte lijstje. Past volgens mij allemaal bij elkaar en geen gekke dingen. Had gekeken met dit lijstje en kwam dan als goedkoopste uit bij Megekko. Uit de reviews te zien lijkt mij deze betrouwbaar?
Tevens had ik graag advies over een bijpassende voeding en casefans (120mm). Led hoeft van mij niet, gewoon een stille fan met een redelijke luchtverplaatsing.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 137,44 | € 137,44 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P3 1TB (CT1000P3SSD8) | € 40,37 | € 40,37 |
| Totaal | € 338,70 | |||