Alfen Eve Single S-line

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:56
Ik heb sinds enkele maanden een Alfen Single S-line lader hangen en las deze uit met Home Assistant.

Sinds de aankoop werkte de status led niet, onder andere omdat een kabeltje defect was.
Afgelopen week is de kabel en het ledboardje vervangen en nu doet de led het.

Alleen kan ik sindsdien niet meer inloggen met de ACE installer of de MyEve app.
Ik krijg de melding dat het password "invalid" is. Ook de recovery password wordt als invalid beschouwd.
Ook Home Assistant kan de lader niet meer uitlezen....

De monteur zegt dat hij niets veranderd heeft wat met het inloggen of het wachtwoord te maken heeft.
Maar voor de reparatie kon ik inloggen en daarna niet meer.
Het bedrijf dat de reparatie heeft uitgevoerd heeft Alfen verzocht contact met me op te nemen omdat zijzelf niets kunnen doen aan inlogproblemen. Dus die nemen hopelijk spoedig contact op.

Maar begrijpt iemand wat hier gebeurd kan zijn waardoor ik nu niet meer in kan loggen en of ik dit zelf kan oplossen? Herstarts heb ik natuurlijk al een aantal keer geprobeerd.

Het zal toch niet zo zijn dat het vervangen van een stukje hardware ervoor heeft gezorgd dat het wachtwoord niet meer geldig is, zoals bij computers een licentie kan komen te vervallen bij het vervangen van bepaalde stukken hardware?

Het laden werkt gewoon....