Goedemiddag,
Ik wil graag mij huidige Game PC upgraden.
Dit is mijn huidige set:
Het plan is om de Videokaart en de CPU ter vervangen door:
Nu denk ik er echter ook aan dat het misschien een goed idee is om het geheugen uit te breiden/te vervangen.
Momenteel zit er dus een 16 GB Corsair setje in, maar ik lees op veel plekken dat Corsair icm Ryzen nogal eens voor problemen kan zorgen.
Dus misschien is het het beste om ipv er 16 GB bij te stoppen, gewoon het setje helemaal te vervangen met een 32 GB setje van een ander merk.
Ik weet echter niet zo goed welke dan precies.
Ik heb naar de compatible memory gekeken (https://www.msi.com/Mothe...ING-EDGE-WIFI/support#mem), maar ik kom daar niet echt uit.
Kan iemand misschien helpen met misschien een aanbeveling?
Mocht men verder nog aan- of opmerkingen hebben mbt de upgrade, hoor ik dat uiteraard ook graag.
Alvast bedankt!
Ik wil graag mij huidige Game PC upgraden.
Dit is mijn huidige set:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,31 | € 205,31 |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Edge WiFi | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 5700 XT RAW II 8GB GDDR6 | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Wit | € 83,64 | € 83,64 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Slim | € 57,86 | € 57,86 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 45,- | € 45,- |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 163,99 | € 163,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 555,80 |
Het plan is om de Videokaart en de CPU ter vervangen door:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 323,69 | € 323,69 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 843,82 | € 843,82 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.167,51 |
Nu denk ik er echter ook aan dat het misschien een goed idee is om het geheugen uit te breiden/te vervangen.
Momenteel zit er dus een 16 GB Corsair setje in, maar ik lees op veel plekken dat Corsair icm Ryzen nogal eens voor problemen kan zorgen.
Dus misschien is het het beste om ipv er 16 GB bij te stoppen, gewoon het setje helemaal te vervangen met een 32 GB setje van een ander merk.
Ik weet echter niet zo goed welke dan precies.
Ik heb naar de compatible memory gekeken (https://www.msi.com/Mothe...ING-EDGE-WIFI/support#mem), maar ik kom daar niet echt uit.
Kan iemand misschien helpen met misschien een aanbeveling?
Mocht men verder nog aan- of opmerkingen hebben mbt de upgrade, hoor ik dat uiteraard ook graag.
Alvast bedankt!