Mooie, uitgebreide lijst weer maar ik mis nog steeds de groene en duurzame component. Wanneer gaan we dat eens meenemen. Dat wordt echt steeds belangrijker,
Echter staan de testgegevens/-resultaten van de Fairphone 5 niet weergegeven in de figuren, maar die van de Reno10 Pro wel.We testten voor deze editie twee nieuwe toestellen: de en Oppo Reno10 Pro, van Nederlandse bodem, de Fairphone 5.
Het zouden 2 factoren extra moeten zijn naast snelheid en prijs enzo
Dank voor je feedback. We gaan de indeling van de smartphone BBG's in de toekomst veranderen - dat zal misschien nog niet dit jaar zijn, maar wel volgend jaar. Daarin kan 'de beste duurzame smartphone' natuurlijk ook een apart hoofdstuk worden. Of zou je liever een 'duurzame keuze' in ieder hoofdstuk/prijscategorie zien?
@Raling De Fairphone 5 staat er nu wel tussen in de grafieken. Ik had zo te zien een fout gemaakt bij het toevoegen, dank voor de headsup.
@Raling De Fairphone 5 staat er nu wel tussen in de grafieken. Ik had zo te zien een fout gemaakt bij het toevoegen, dank voor de headsup.
Het mooiste zou zijn als alle toestellen op duurzaamheid, arbeidomstandigheden en milieuaspecten beoordeeld zouden worden. Ik vind dat belangrijkere factoren dan prijs of prestaties. Als de fabrikant weigert inzage te geven dan sowieso een negatieve score daarop.
Pagina: 1