Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenteLo
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12-05 13:57
Ik zoek een oplossing voor?
Peripherals delen tussen laptop(s) en desktop. Ik wil de mogelijkheid hebben dat tegelijkertijd de PC en een laptop verbonden zijn met één oplossing. Waarbij ik tussen een laptop en desktop kan schakelen, om opdrachten op de desktop aan te zetten en dan terug te schakelen naar de laptop (nooit meer dan 1 laptop tegelijkertijd). Ik game niet. Software oplossing zijn niet geschikt gezien beperkte rechten voor installeren van software.

- Twee beeldschermen (2x 1920*1800 @ max 60hz met DVI-D, HDMI 1.4, VGA (D-Sub) )
- USB Muis
- USB Toetsenbord

Wat is je budget?
Max. 250

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Ik doe een wilde gok wat betreft ik denk relevant te zijn voor PC.
Graka:
uitvoering: Asus GeForce GTX 770 DirectCU II
DisplayPort 1.2 , DVI-D, DVI-I, HDMI 1.4

Laptop(s)
1. uitvoering: HP EliteBook 840 G8 (35T70EA)
HDMI 2.0b
USB type-c 3.2 (Gen 1, 5Gb/s)

2. uitvoering: Huawei MateBook X Pro (Mach-W29C)
USB type-c naar DP 1.2/HDMI 2.0

Goed te weten
Ik heb het docking stations topic gelezen. Helaas zit ik niet zo in diep in technische specs en het gepuzzel tussen welke poorten ik heb, wat standaarden zijn, compatibility, en wat dat betekend gaat mij te boven. Idealiter ontvang ik reactie die simpelweg zegt : "koop dit (met een link)". Of verdiepende vragen over specs zodat we kunnen komen tot een reactie die leidt tot "koop dit (met een link)".

Ik waardeer dat er tienduizend verschillende oplossingen zijn voor tienduizend verschillende situaties, maar ik kan de vertaalslag niet rondzetten. Als ik competent zou zijn in begrijpen van de specificaties en wat het betekend zou ik dit topic niet creëren.