Momenteel heb ik een internetaansluiting van KPN met bijbehorende Experiabox 12 en SuperWifi. Dat zijn twee schotels waarvan er een bedraad is aangesloten en de andere niet. Samen vormen deze drie apparaten een gezamelijk Mesh netwerk en dat werkt vlekkeloos.
Nu wil ik de Experiabox vervangen voor een FRITZ!Box modem maar is die combinatie net zo compatible als nu? Gaan die drie ook op dezelfde manier samenwerken of moet ik mijn schotels vervangen voor FRITZ!Box apparaten? Liever niet.
Op de website staat: Bouw je eigen MESH-netwerk met de FRITZ!WLAN producten. Dat suggereert dat je daar FRITZ!Box apparaten voor moet hebben.
Deze pagina is wat minder expliciet.
En de klantenservice aan de telefoon zie dat het prima kan.
Heeft er iemand ervaring met deze opzet?
Nu wil ik de Experiabox vervangen voor een FRITZ!Box modem maar is die combinatie net zo compatible als nu? Gaan die drie ook op dezelfde manier samenwerken of moet ik mijn schotels vervangen voor FRITZ!Box apparaten? Liever niet.
Op de website staat: Bouw je eigen MESH-netwerk met de FRITZ!WLAN producten. Dat suggereert dat je daar FRITZ!Box apparaten voor moet hebben.
Deze pagina is wat minder expliciet.
En de klantenservice aan de telefoon zie dat het prima kan.
Heeft er iemand ervaring met deze opzet?
Ik weet een grap over UDP maar het kan dat hij niet overkomt.