Bij afwerk werkzaamheden heb ik bij kozijnen in mijn huis, die ca. 8 maanden geleden zijn geïnstalleerd, 3 problemen geconstateerd;
1. Aardige scheur in het beton ca. 2 cm voorbij het punt waar het kozijn eindigt (over de hele lengte van 4,8 meter en ieder geval 15 mm diep);
2. De plank (lijkt behandeld ivm witte kleur) die op het beton is gemonteerd vertoond over de hele lengte schimmelsporen aan de binnezijde van het huis;
3. En effectief rust het hele kozijn op maar ca. 4 cm beton.
Tekening van de situatie:
/f/image/6LSwSNakoj9hSEzaSg0G81k7.png?f=fotoalbum_large)
Het gaat om kozijnpaneel van ongeveer 4,8 meter breed en 2,6 meter hoger met oa. achterdeur er in en aantal grote glazen panel (triple).
Ik heb deze problemen reeds kenbaar gemaakt bij de installateur.
Zelf probeer ik te begrijp hoe normaal/abnormaal deze manier van installeren is? En wat het gevaar van deze manier van installeren is? Het komt op mij over als niet de juiste manier en met deze 3 problemen gecombineerd mogelijk gevaar voor verzakkingen.
Hoe denken jullie er over?
1. Aardige scheur in het beton ca. 2 cm voorbij het punt waar het kozijn eindigt (over de hele lengte van 4,8 meter en ieder geval 15 mm diep);
2. De plank (lijkt behandeld ivm witte kleur) die op het beton is gemonteerd vertoond over de hele lengte schimmelsporen aan de binnezijde van het huis;
3. En effectief rust het hele kozijn op maar ca. 4 cm beton.
Tekening van de situatie:
/f/image/6LSwSNakoj9hSEzaSg0G81k7.png?f=fotoalbum_large)
Het gaat om kozijnpaneel van ongeveer 4,8 meter breed en 2,6 meter hoger met oa. achterdeur er in en aantal grote glazen panel (triple).
Ik heb deze problemen reeds kenbaar gemaakt bij de installateur.
Zelf probeer ik te begrijp hoe normaal/abnormaal deze manier van installeren is? En wat het gevaar van deze manier van installeren is? Het komt op mij over als niet de juiste manier en met deze 3 problemen gecombineerd mogelijk gevaar voor verzakkingen.
Hoe denken jullie er over?
[ Voor 6% gewijzigd door glkx op 08-09-2023 09:40 . Reden: Betere afbeelding ]