Bij het voegen van mijn nieuwe badkamer met Mapei Ultracolor Plus krijg ik de kleur van de grijze voeg tot 3x toe maar niet egaal. Het bevat donkere en lichtere vlekken en ziet er dus niet uit. Dit is het resultaat:
:strip_exif()/f/image/M0dR2kyivaolNTZcHu6LsoDt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kHzg280qysBZCH0wjYndFflr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de mortel en water op de gram nauwkeurig afgemeten, en mechanisch gemixt. Na het mixen is het spul niet vloeibaar. De tegels en voegen waren goed schoon. Na het aanbrengen middels een rubber spaan heb ik een half uur gewacht alvorens ik ben gaan afsponzen. De randen waren wel droog, de voeg zelf nog niet. Er kwam van de voeg zelf geen voegsel meer op mijn vinger. He zag er toen ongeveer zo uit:
:strip_exif()/f/image/7RuiVf85yUo0yfHlhlkvUEl6.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand de gouden tip wat ik niet goed doe?
Alvast bedankt
:strip_exif()/f/image/M0dR2kyivaolNTZcHu6LsoDt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kHzg280qysBZCH0wjYndFflr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de mortel en water op de gram nauwkeurig afgemeten, en mechanisch gemixt. Na het mixen is het spul niet vloeibaar. De tegels en voegen waren goed schoon. Na het aanbrengen middels een rubber spaan heb ik een half uur gewacht alvorens ik ben gaan afsponzen. De randen waren wel droog, de voeg zelf nog niet. Er kwam van de voeg zelf geen voegsel meer op mijn vinger. He zag er toen ongeveer zo uit:
:strip_exif()/f/image/7RuiVf85yUo0yfHlhlkvUEl6.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand de gouden tip wat ik niet goed doe?
Alvast bedankt