Verwijderd

Topicstarter
ej, ik wil lekker sjonnie doen en mn stroboscoop onder mn scoot plakken :P maar ik weet niet hoe ik zoiets doe, of ik gewoon kan gaan knippen en plakken met de draden..

Power comsumption: 14W max
Fuse F1a 250V (20*5mm internal)
en natuurlijk: AC 230V~50Hz

wie weet er iets van?
bvd.

(weet niet of het 't goede forum is.....)

• ET
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 19:33

ET

Heb weinig verstand van scooters, maareuh wat voor accu heb je er in zitten (in die scooter)? Ik denk dat je op internet moet zoeken naar spannings-omvormers . En anders naar gelijkspannings-strobo's (12 volt oid).

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zorg dat oom agent het niet ziet :) Maar je zult met een spannigsomvormer aan de slag gaan (als je scooteraccu dat aankan) of dat ding slopen en kijken of ie binnenin niet gewoon ergens 12V gebruikt.

Verwijderd

Volgens heeft die om snel te knipperen toch echt 220V nodig hoor tenzij je een met een gloeilampje wil hebben :+

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:48

Klippy

Still Game

Op woensdag 05 september 2001 01:35 schreef Lord_Nygard het volgende:
Volgens heeft die om snel te knipperen toch echt 220V nodig hoor tenzij je een met een gloeilampje wil hebben :+
Lijkt mij ook.
12V stoboscoop heb ik nog nooit gan gehoord.

Vindt 't een belachelijk idee ook, maar goed.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 14:06
Ik had vroeger(zucht) op m'n puchie een speciaal kapje+lampje op m'n bougie zitten die ging knipperen tijdens het afgeven van de vonk, was ook wel geinig :)

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-03 23:35
Op woensdag 05 september 2001 01:50 schreef Narf het volgende:
Ik had vroeger(zucht) op m'n puchie een speciaal kapje+lampje op m'n bougie zitten die ging knipperen tijdens het afgeven van de vonk, was ook wel geinig :)
wwhooa stoer...:)
hoeveel volt mot dat ding(lampie) zijn dan...
staat dat niet op de bougie???
ik zal eens kijken of ik zoiets nie in me pa z'n kar kan bouwen... strak man... :P
Pagina: 1