Verwijderd
hij staat er dus gewoon nog wel
(denk dat je dat bedoelde)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/220570 (is gemoved van W&L naar SG overigens)
[edit:Grom, weer te laat ;)]
Lees dit even, dan zul je het begrijpenOp dinsdag 04 september 2001 18:31 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Ik heb geen leestoegang ?????
Waarom dadan nie ?
Ik denk dus van wel...
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#06
Op dinsdag 04 september 2001 18:29 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Oh, ok...sorry
Dan ga ik daar kijken, want ik ben reuse nieuwschierig.
Op dinsdag 04 september 2001 18:30 schreef Jaymz het volgende:
Ik weet al welke vraag hierna gaat komen
Op dinsdag 04 september 2001 18:31 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Ik heb geen leestoegang ?????
Waarom dadan nie ?
Ik denk dus van wel...
Verwijderd
No can do.Op dinsdag 04 september 2001 18:34 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Kan je misschien uitzondering maken
lolOp dinsdag 04 september 2001 18:30 schreef Jaymz het volgende:
Ik weet al welke vraag hierna gaat komen
Euh, vaag, officieel zou je erbij moeten kunnen ? (niet als het 2 september is idd....)Op dinsdag 04 september 2001 18:34 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Lolbroekuhhh !!!
Kan je misschien uitzondering maken...heb al meer as 60 dagen een "lid" hoor.
)
Vreemd, ik check het ff.
Ik zie het al, je hebt nog te weinig posts.
Dus nee, helaas, je kunt er nog niet bij.
Aannames zijn fataal.
Is 2 September dan al 60 dagen geledenOp dinsdag 04 september 2001 18:34 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Lolbroekuhhh !!!
Kan je misschien uitzondering maken...heb al meer as 60 dagen een "lid" hoor.
)
Verwijderd
Wat heb jij genuttigd?Op dinsdag 04 september 2001 18:36 schreef x-o-v-o-x het volgende:
HlpDesk kenne mij toch nog wel ?
Van meer as 60 dagen geleden
.....wedden !?
Ah .. paddo's. Verklaard een hoop
Stoppen met die zooi, dan kennie eens een X slapen...
Euh ? Wat is jouw probleem nu precies ?Op dinsdag 04 september 2001 18:49 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Klote banners !!!
Zou je iets rustiger willen doen ?
Aannames zijn fataal.
GAME OVER !!! Om in SG te komen en te reageren over mijn geplaatste topic.
Snappie eM nog ?
ja...sorry hoor...
Verwijderd
Je hebt geen recht om daar te posten. Je voldoet niet aan de toelatingsvoorwaarden. Lees de FAQOp dinsdag 04 september 2001 18:52 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Mijn probleem lijkt me toch al duidelijk.
GAME OVER !!! Om in SG te komen en te reageren over mijn geplaatste topic.
Snappie eM nog ?
ja...sorry hoor...
Jij bent definitief niet nuchter. Ga je roes uitslapen of zo.
Het hoort thuis in SG, maar daar mag je pas bij na 30 dagen lid te zijn en 50 techposts gedaan te hebben en aan beide voorwaarden voldoe jij nog niet.
Daar kunnen we dus niets aan doen, als jij een topic ergens start waar het niet hoort.
Aannames zijn fataal.
Hallo ! waky waky
Verwijderd
Omdat JIJ een topic opent waar hij niet thuishoort. En als je nog niet kunt posten waar hij wel thuishoort, moet je het gewoon helemaal niet posten!Op dinsdag 04 september 2001 18:55 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Ehum !!! Iemand van jullie is zo vriendelijk geweest om hem daar neer te zetten ipv waar die stond.
Hallo ! waky waky
Kom terug als je uitgetripped bent.
Maar ik kan de plank misslaan want ik ben onder invloed...heb net een flesje bier losgerukket
Ja precies, wij hebben hem daar neergezet, omdat jij hem ergens hebt gestart waar dat topic niet hoort.Op dinsdag 04 september 2001 18:55 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Ehum !!! Iemand van jullie is zo vriendelijk geweest om hem daar neer te zetten ipv waar die stond.
Hallo ! waky waky
Aangezien het topic er eentje van de soort was, die wij als een extra beschouwen, (Geen technisch verhaal, en het was ook geen W&L topic) moet je om bij die forums te komen, eerst aan een aantal voorwaarden voldoen. Daar voldoe jij dus niet aan.
Aannames zijn fataal.
Wat een onzin. Verklaar je nader, want die begrijp ik ff niet.
Geen diagnoses gaan stellen, we willen tenslotte wel een beetje hoogwaardige post hiero hoor...
Verwijderd
Inderdaad, en dmv deze regels lukt dat best aardig. Als je het lief vraagt wil er best iemand die topic van je opslaan en aan je doormailen hoor, modjes zijn geen boemannen hoorOp dinsdag 04 september 2001 19:01 schreef x-o-v-o-x het volgende:
Kom terug als je uitgetripped bent
Wat een onzin. Verklaar je nader, want die begrijp ik ff niet.
Geen diagnoses gaan stellen, we willen tenslotte wel een beetje hoogwaardige post hiero hoor...
Als je wilt kan ik dat topicja vanavond wel een keertje aan je mailen als er wat meer reacties zijn.
Trouwens: waarom heb je al stomdronken na een flessie bier?
Ok, HlpDsk....das dus wel een flame...tis dat ik je geen waarschuwing kan gevenOp dinsdag 04 september 2001 18:57 schreef HlpDsK het volgende:
Kom terug als je uitgetripped bent.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Lees FF de posts van dit heerschap. Als hij nuchter is dan ben ik Jomanda.Op dinsdag 04 september 2001 19:12 schreef JT het volgende:
Ok, HlpDsk....das dus wel een flame...tis dat ik je geen waarschuwing kan geven![]()
![]()
Verwijderd
Of juist niet. Damn hippie-kidsOp dinsdag 04 september 2001 19:30 schreef Maiar het volgende:
Ik denk dat meneer wat jonger is dan zijn profiel aangeeft
Verwijderd
Whahaha RoflolOp dinsdag 04 september 2001 19:13 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Lees FF de posts van dit heerschap. Als hij nuchter is dan ben ik Jomanda.
Ja, het zal gerust, maar dan hoor je dat netjes te plaatsen met argumenten. Ik quote uit de FAQ :Op dinsdag 04 september 2001 19:13 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Lees FF de posts van dit heerschap. Als hij nuchter is dan ben ik Jomanda.
Flamewars dragen ook niks bij aan het forum; laat je niet uit de tent lokken. Het heeft geen enkele zin om almaar over een kwestie door te bomen als de thread verzandt in eindeloos gezanik over wie gelijk heeft; wees dan de verstandigste en laat het erbij.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel