Pc monitor met kvm switch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• knaap92
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-06 15:01
Ik zoek een?
Hallo, ik zoek een nieuwe monitor met ingebouwde kvm switch. Door het thuiswerken heb ik een beveiligde laptop van werk die ik naast m'n huidige monitor heb staan en ik heb m'n prive desktop. Ik wil graag een nieuw scherm/optie waarmee ik makkelijk kan schakelen tussen laptop en pc, zonder steeds kabels te moeten wisselen. Uiteindelijk wil ik het nieuwe scherm ook gaan gebruiken icm een nieuwe game pc/hobbymatig fotobewerking. Ik wil ook comfortabel 2 internetpaginas naast elkaar kunnen zetten op het scherm.

Wat is je budget?
Zo'n 500 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Gelieve 1 van goede kwaliteit.

Ik had zelf deze gezien, maar geen idee of dit met kvm is
https://www.coolblue.nl/p...tm_campaign=product-share

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De werklaptop heeft 2 usbc, 2 usba en een hdmi poort. De desktop heeft hdmi/dp en usba poorten. De desktop is via ethernet kabel verbonden en de laptop via wifi. Een nieuwe game pc zal eenzelfde soort poorten hebben als de huidige. 4K is niet nodig, want ik ga niet 4k gamen, zat zelf aan 1444p te denken.

[ Voor 7% gewijzigd door knaap92 op 07-09-2023 16:27 ]

Beste antwoord (via knaap92 op 18-09-2023 10:22)

• Soepmes
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 12:20
@knaap92 heb je vaak beide systemen aan?

Als dit niet het geval is kan je beide systemen aansluiten op je monitor en schakel je randapparatuur om met een usb-switch (bijv). Die zijn vele malen goedkoper dan switches en dan heb je meer keuze betreft monitors.

Dit is hoe ik momenteel werk en mij bevalt het.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:27
Onderstaande (2K) schermen hebben ook een KVM ingebouwd:
Reviews zijn er ook van te vinden (Google en YouTube).
Gigabyte M32Q
ViewSonic VP2785-2K
Gigabyte M28U
MSI Modern MD272QPDE Zwart https://www.youtube.com/watch?v=x193Lof3EKQ

[ Voor 12% gewijzigd door Zatara op 09-09-2023 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Dell heeft ook enkele monitoren met ingebouwde KVM functies, bv: Dell UltraSharp 27 USB-C-hubmonitor - U2722DE. Helaas zijn ze niet makkelijk via een filter oid op de Dell site te vinden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Soepmes
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 12:20
@knaap92 heb je vaak beide systemen aan?

Als dit niet het geval is kan je beide systemen aansluiten op je monitor en schakel je randapparatuur om met een usb-switch (bijv). Die zijn vele malen goedkoper dan switches en dan heb je meer keuze betreft monitors.

Dit is hoe ik momenteel werk en mij bevalt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaap92
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-06 15:01
Bedankt voor de reacties, ik ga ermee verder!

@Soepmes Komt zelden voor dat ze tegelijkertijd aan staan, dan klinkt zo'n usb switch ook goed, thanks! Dan nog even zoeken naar een geschikt scherm.