Ik kom met geen mogelijkheid meer in Facebook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• mees.zimmerman
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10-10-2023
Kan iemand mij helpen? Ik kan namelijk niet meer inloggen op Facebook en heb ondertussen zo goed als alles geprobeerd. Ik moet steeds een code invoeren die een generator voor me heeft gemaakt, echter heb ik die apps niet en ook niet gekoppeld aan Facebook.

Het is voor mij van groot belang dat ik in Facebook kan ivm de bedrijfsprofielen die eraan gekoppeld zijn. Hopelijk heeft iemand een idee of weet van een mogelijkheid om met Facebook Support in contact te komen, dat is ook niet zo makkelijk.....

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Krijg je foutmeldingen? En zo ja: wat? Met "Help!" komen we niet zo ver.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
mees.zimmerman schreef op donderdag 7 september 2023 @ 15:55:
en heb ondertussen zo goed als alles geprobeerd.
Wat heb je nog niet geprobeerd.... probeer dat..

Je enigste mogelijkheid is de fb helpdesk.
Ga niet in zee met bedrijven/mensen die het tegen betalen zeggen te kunnen regelen.
Werkt niet, ook hunnie zullen dan de helpdesk lastig moeten vallen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• mees.zimmerman
Excuus. Dit is het enige wat ik te zien krijg. Ben nergens aangemeld dus kan ook geen meldingen ontvangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vpnz33IckY6EFnysevmXqp6pKD0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fR9mp8YXBrmqFuXJraAnKaVj.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YP12SXTy_UUSNpe95RlzNXnDF00=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jX5uOxKcJJMqrPAeimfpo76E.png?f=user_large

• mees.zimmerman
jack zomer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:04:
[...]

Ga niet in zee met bedrijven/mensen die het tegen betalen zeggen te kunnen regelen.
Het lijkt niet alsof FB überhaupt een helpdesk heeft.. :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_CB8SOfLhUhACDySHHpucG816s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2PzyzcucifqTPNLv6WdD6N1X.jpg?f=user_large

En dit brengt je naar?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• mees.zimmerman
Naar een Help Centrum zonder mogelijkheid te bellen of mailen. Er is een mogelijkheid tot chatten, helaas is die 'closed'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
En hier staat een knop met:
Moet je op een andere manier bevestigen dat jij het bent?
Wat gebeurd er als je daarop drukt?

Kortom. Geef even duidelijk aan wat je probeert, welke stappen je uitvoerd en waar je daarna op vastloopt.

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Heb je ooit 2-traps-verficatie ingesteld? (mobiel nr. gekoppeld oid)

[ Voor 24% gewijzigd door The_BoKmeester op 07-09-2023 16:12 ]

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
*VPN uitzetten of van die vage starbucks wifi af waar je nu op zit. en als je zo'n mobieltjespersoon bent, even de wifi uit en gewoon via je normale provider.
*andere browser proberen

servicedesk van je bedrijf bellen en succes wensen :)

• mees.zimmerman
The_BoKmeester schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:11:
Heb je ooit 2-traps-verficatie ingesteld? (mobiel nr. gekoppeld oid)
Facebook zegt van wel, ik weet van niks alleen, of hoe ik dat zou kunnen achterhalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
mees.zimmerman schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:18:
[...]

Facebook zegt van wel, ik weet van niks alleen, of hoe ik dat zou kunnen achterhalen.
Zonder 't gemeen te bedoelen (want zo zijn we niet), maar je halve antwoorden (uit paniek?) bieden de kans dat je probleem minder serieus genomen gaat worden, of dat de boel hier op slot gaat.

even op een rij, en dan gaan we weer verder:

*je krijgt een 2FA melding daar kom je niet doorheen
*jij hebt 't er niet op gezet, maar iemand anders mogelijk wel.

dan is nu de vraag: wat heb je zelf geprobeerd, waar denk je aan, wat zou je ons moeten vertellen om de context te snappen, en welke hulp heb je dan nodig waar je zelf niet uitkomt (met wat google).?

[ Voor 3% gewijzigd door dyrc op 07-09-2023 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mees.zimmerman
dyrc schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:22:
[...]

Zonder 't gemeen te bedoelen (want zo zijn we niet), maar je halve antwoorden (uit paniek?) bieden de kans dat je probleem minder serieus genomen gaat worden, of dat de boel hier op slot gaat.

even op een rij, en dan gaan we weer verder:

*je krijgt een 2FA melding daar kom je niet doorheen
*jij hebt 't er niet op gezet, maar iemand anders mogelijk wel.

dan is nu de vraag: wat heb je zelf geprobeerd, waar denk je aan, wat zou je ons moeten vertellen om de context te snappen, en welke hulp heb je dan nodig waar je zelf niet uitkomt (met wat google).?
Ik heb geprobeerd het account te herstellen, nieuw wachtwoord daarvoor aangemaakt. Als ik dan verder ga kom ik in het venster die mij vraagt om de 2FA generator code in te voeren, waar ik niet doorheen kom inderdaad. Als ik de andere manier probeer gebeurt er niets. Contact from Help Centre levert ook niets op en in contact komen via de chat lukt niet want die staat op 'closed'.

Ik blijf proberen of die opengaat. Maar de uiteindelijke vraag: weet iemand of er een mogelijkheid is om met een helpdesk oid in contact te komen middels e-mail of telefoon? Pagina's op internet beweren van niet, daarom lijkt het allemaal wat moedeloos misschien. :P

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:41
mees.zimmerman schreef op donderdag 7 september 2023 @ 15:55:
Het is voor mij van groot belang dat ik in Facebook kan ivm de bedrijfsprofielen die eraan gekoppeld zijn.
Heb jij dit account ooit aangemaakt, of iemand anders van het bedrijf?
Als je het niet zelf hebt aangemaakt, probeer dan contact te zoeken met de vorige beheerder van het account.

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-07 15:59

PinusRigida

I put the p in pool.

sorry maar waar gaat dit over?! download gewoon een authenticator app en klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 17:34

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

PinusRigida schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:35:
sorry maar waar gaat dit over?! download gewoon een authenticator app en klaar.
Dat heeft geen zin als je niet eerder die app gekoppeld hebt.

Wat ook zou kunnen is dat je geen 2FA had, nu gehacked bent en de nieuwe user heeft 2FA ingesteld. Dan kan je vergeten dat je er ooit nog bij komt.

• mees.zimmerman
canonball schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:33:
[...]

Heb jij dit account ooit aangemaakt, of iemand anders van het bedrijf?
Als je het niet zelf hebt aangemaakt, probeer dan contact te zoeken met de vorige beheerder van het account.
Bij 2 van de 3 bedrijven is dat het geval (gelukkig), echter heb ik dus mijn eigen account nog nodig voor die ander..

In ieder geval dank voor de hulp allemaal. Ik ga proberen of ik ergens nog een oude telefoon heb liggen met de hoop dat daar een Authenticator app op staat die het ineens magically doet.

Mocht iemand tips/tricks hebben om met een support in contact te komen hoor ik het graag!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-07 15:59

PinusRigida

I put the p in pool.

superduper schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:36:
[...]

Dat heeft geen zin als je niet eerder die app gekoppeld hebt.

Wat ook zou kunnen is dat je geen FA had, nu gehacked bent en de nieuwe user heeft 2FA ingesteld. Dan kan je vergeten dat je er ooit nog bij komt.
Stellen die accounts zonder medeweten van profieleigenaar/beheerder 2FA in, zomaar?
Idd... tenzij TS gehacked is, dan kan het gebeuren dat er plots een andere manier van aanmelden is...

...maar is TS beheerder of is het bedrijf beheerder, dan is het toch ook simpel: contacteer beheerder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:38

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

mees.zimmerman schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:18:
[...]

Als je van niks weet, dan zit ik mijn centen in dat je account gecompromitteerd is.
Gooi je mailadres die je gebruikte voor FB eens door https://haveibeenpwned.com/ en ga bij jezelf ook eens ten rade of je geen wachtwoord gebruikt die erg zwak is, of die je ook bij andere diensten gebruikt.

Als je 2FA in zou schakelen, dan heb je een heel stappenplan doorlopen waarbij je precies weet wat je doet.

[ Voor 23% gewijzigd door AW_Bos op 08-09-2023 15:38 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:38

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

jack zomer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:04:
[...]

Ter informatie. Er zijn veel oplichters in dit gebied. Op Twitter en Instagram stikt het van de accounts die erg lovend zijn, en bijv. "SuperGeweldigeHaxor, heeft mijn account op FB gerecoverd! Echt een aanrader", posten. Dit zijn gewoon oplichters. Die vragen waarschijnlijk geld, en zitten dan vervolgens lachend achterover met een NetFlix-film voor hun neus.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Pagina: 1