Nou ik heb dus zo'n Napa van de neiuwe seria binnen gehad gisteren :-)
Maar ik heb gewoon de accu's erin gedaan en vervolgens de adapter erin gedaan 9 uurtjes zo ongeveer gelaten en vervolgens stekker eruit en ik d8 eindelijk lekker muziek luisteren...
Nou dat was dus niet het geval hij doet dus helemaal niks

ALs ik de batterijen eruit haal en de apapter erin dan doet ie het overiugens wel perfect.... als ik de voedings stekker eruit haal dan gaat ie meteen uit...
Ik d8 van mischien de batterijen er verkeerd ingedaan of zo ...
No ik batterijen eruit weer erin weer 9 uurtjes laten opladen en nogmaals deed ie weer niks !

Toen werd ik natuurlijk een beetje boos ..
Vandaag mailtje verzonden naar mp3cdspeler.nl waar ze gewoon tot nu nog niet gereageerd hebben ( normaal reageren ze heel snel binnen eeen kwartier of zo nu tot nu toe nog niks binnen gehad

)
Intussen heb ik nieuwe Duracel 1.5v AAA baterijen gehaald ik derin doen en nog steeds doet ie het gewoon niet alleen met de adapter
Nou jah ik wacht het emailtje af van Mp3cdspeler.nl als ik die ooit nog krijg ... krijg ik die niet dan ben ik gelukkig lid van Consummenten bond kijken wat hun zeggen/of hun iets er aan kunnen doen .. want dit is natuurlijk van de gekke...
Nou jah ik hou jullie wel op de hoogte,
m.v.g CyBeRduDe
p.s serienr: MB08300625
manufa.: october 2001
Update: ik heb ze gebeld ( mp3cdspeler.nl) en ze vertelde mij dat ze mij vanavond /morgen opbellen om over het probleempje door te [raten er was niemand aanwezig van de td)