goh peymora.. je bent me steeds voor met het beantwoorden van de vragen hier. Thanks

Even mijn antwoord op jullie vragen:
Vanaf dat je de mp3player aanzet heeft hij bij een vol cdr'tje (met zo'n 30 files) 15 seconde nodig om de TOC (table of contest) in te lezen opzich vind ik dit vrij lang maar je kunt mooi in die tijd je koptelefoon opzetten en je afstandsbediening op je overhempie clippen. Als dit proces voltooid is dan speelt de napa het eerste mp3tje wat op de root van de cdr staat af. Je hoort meteen geluid. Het cdr'tje spint op en in mum van tijd (iig elke keer binnen 20 sec) staat het cdr'tje ook weer stil. Vanaf nu speelt hij dus vanuit de buffer. Als je op next track drukt, dan duurt het ongeveer (we nemen even aan dat die volgende track 4 minuutjes verderop het cdr'tje staat..) 5 seconde voor dat je weer muziek hoort.
--------------
Er worden nu inderdaad meerdere 8cm mp3players uitgebracht en het is natuurlijk het slimst om gewoon een jaar te wachten dan weet je zeker dat je kwaliteit hebt. Maar ik neem ook aan dat vele van jullie niet echt zin hebben om dan te wachten want tegen die tijd zijn memory kaartjes zo goedkoop dat je gewoon een mp3player met 256 mb ram voor +- 250,- hebt.
Ik heb gewoon geen zin om te wachten, en hij bevalt prima !
--------------
Gugger, mijn oprechte excuses voor het commentaar geven op jou bijdrage aan deze topic. Ik had de url over het hoofd gezien en dus niet bekeken. Je hebt helemaal gelijk ! Dus.. Sorry m8 ! Die
Soul is trouwens wel heel erug dik

--------------
Ook heb ik
hier wat leuk nieuws... Er bestaan nu ook (zoals ik eerder in topic had voorspelt

) 300 mb 8cm cdr's genaamt "Nikon 8cm High-density CD-R"
Even over 8cm cdrW ... ik heb het nog nergens gezien maar het zal ongetwijfeld bestaan, ik snap het nu er niet echt van in het is toch juist cool om een verzameling 8cm cdr's te hebben. (ze kosten maar 1,35 per stuk bij
oppus Die cdtjes flikker je een keer in je kast en na een paar jaar duik kom je dat weer is tegen en kun je is horen hoe de muziek toen was. Ik vind het wel PHATT ik heb nu al een kleine collectie

--------------
Over de geluidskwaliteit, die vind ik dus gewoon TOP ! Vooral op equalizer rock stand. (en dan trance luisteren..)
Ik heb ook andere soorten muziek geprobeerd en hem op zijn hartst gezet, het geluid vervormt niet en je blaas zowat je oren op

Ook is dat digitale volume control wel handig in tegen stelling tot die draaiwieltjes want dat zijn eigenlijk gewoon potmeterweerstandjes die slijten en na een jaar GRRRRRGRGRRR zeggen als je hem wat harder zet

--------------
Ben ik wat vergeten ? LoL damn..