informatieve stukken computer sience

Pagina: 1
Acties:
  • 619 views

Onderwerpen

• JaringVM
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik ben opzoek naar boeken en informatieve stukken over computer sience die een beter beeld geven van hoe alles te werk gaat, het boek of stuk mag over alles gaan zoals networking, hoe een OS werkt, etc. mijn doel hiermee is voornamelijk mijn kennis te verbreden over hoe alles werkt in de branch waar ik in werkzaam ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:29

Kheos

FP ProMod
Dit is echt wel enoooooorm breed.
Als je diep/gedetailleerd genoeg gaat kun je jezelf de rest van het jaar verdiepen in bijvoorbeeld processors (en enkel dat) of OS's (en dan kom je dit jaar niet toe) of databanken (en enkel dat) of...
Ofwel blijf je aan de oppervlakte en hou je het algemeen ofwel kies je iets om je in te verdiepen en ga je daar dan zover in als je zelf wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:20
Ben je de lokale bibliotheek als eens binnengelopen? Zoals hierboven staat, je vraagt naar een stapel boeken waarmee je een stuk of vier/vijf HBO/universitaire studies kan vullen. Kijk in de bibliotheek eens wat er staat, wat je interesseert en ga daarvandaan verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik zou zeggen Tanenbaum, maar ik kwam er niet doorheen.

Bol.com: Computer Networks, Global Edition - Andrew Tanenbaum
Bol.com: Modern Operating Systems Global Edition - Andrew Tanenbaum

[ Voor 79% gewijzigd door CodeCaster op 07-09-2023 15:53 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• JaringVM
Bedankt voor jullie tips en ik zal eens een kijkje nemen. Ik heb zelf bijna een studie informatica achter de boeg zitten dus ik weet inderdaad dat de vraag niet echt concreet was aangezien het een heel breed onderwerp is. De vraag was meer om mensen aan te wakkeren om leeservaringen te delen en dat ik daarmee doormiddel van cherry picking een onderwerp wat ik interessant zou kunnen vinden met meteen een goede bron naast waar ik al kennis over beschik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:29

Kheos

FP ProMod
JaringVM schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:09:
Bedankt voor jullie tips en ik zal eens een kijkje nemen. Ik heb zelf bijna een studie informatica achter de boeg zitten dus ik weet inderdaad dat de vraag niet echt concreet was aangezien het een heel breed onderwerp is. De vraag was meer om mensen aan te wakkeren om leeservaringen te delen en dat ik daarmee doormiddel van cherry picking een onderwerp wat ik interessant zou kunnen vinden met meteen een goede bron naast waar ik al kennis over beschik.
Doe eens omgekeerd?
Geef eens een onderwerp dat jij interessant vindt?

• JaringVM
Network security, Cloud, Machine learning, AI, Biometrics.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Voor een dergelijk topic verwachten we toch een klein beetje meer inzet. Daarom gaat deze op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.