MMO Muis met minstens 6 zijknoppen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20:03
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zou graag weer een MMO muis gebruiken met lekker veel duimknoppen zodat ik er mijn modifier knoppen aan kan koppelen en op die manier meer knoppen kan gebruiken.. Ik heb nu een Razer Viper Mini, maar ik vind die muis eigenlijk wat te klein en te weinig duimknoppen. Ik zou liever een muis hebben met minstens 6 makkelijk bereikbare knoppen, maar mag zeker ook meer.

Wat is je budget?
Rond de 100-150 EUR maximum, maar minder mag altijd. Ik krijg van mijn ouders 150 EUR voor mijn verjaardag, en de overschot gaat naar mijn Steam Wallet.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst geen Logitech, want de vorige keer dat ik Logitech muizen gebruikte, 10-15 jaar geleden, gingen die altijd nogal vlug kapot qua knoppen. Ik heb gezien dat Razer goede recensies krijgt voor hun Naga lijn, maar als andere muizen beter zijn qua prijs/kwaliteit mag dat ook.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
2 Windows 11 systemen: een desktop waar ik het vaakste op game en een Lenovo Legion 5 laptop waar ik op verplaatsing soms wat op game.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-05 18:53
Ik kan 1 muis sterk AFRADEN, namelijk de Corsair Scimitar (in al zijn diverse uitvoeringen).
Het scrollwheel heeft een design fout, waardoor de as van het wieltje (doorgaans de linkerhelft van de as) na 1-2 jaar afbreekt.
Dat is precies lang genoeg om je garantie te laten verlopen.
Hoewel ik de muis fijn vond ik gebruik, is ie te duur om iedere 2 jaar te vervangen.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
GarBaGe schreef op donderdag 7 september 2023 @ 15:11:
Ik kan 1 muis sterk AFRADEN, namelijk de Corsair Scimitar (in al zijn diverse uitvoeringen).
Het scrollwheel heeft een design fout, waardoor de as van het wieltje (doorgaans de linkerhelft van de as) na 1-2 jaar afbreekt.
Dat is precies lang genoeg om je garantie te laten verlopen.
Hoewel ik de muis fijn vond ik gebruik, is ie te duur om iedere 2 jaar te vervangen.
Goed om te weten. Ik had bijna een Razer Naga pro gekocht maar toen raadde iemand op de Discord mij die op het laatste moment af omdat die ook zo'n designfoutjes zou hebben in verband met de afneembare paneeltjes.

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-05 17:22
https://www.razer.com/eu-en/gaming-mice/razer-naga-v2-pro

En deze dan? Wel iets duurder, maar dit was het eerste dat in mij opkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
FlowSnake schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:49:
https://www.razer.com/eu-en/gaming-mice/razer-naga-v2-pro

En deze dan? Wel iets duurder, maar dit was het eerste dat in mij opkwam.
Die valt ruim buiten mijn budget. 150 is echt het maximum wat ik eraan wil geven, en zelfs bij de goedkoopste winkel is die nog altijd 25 EUR duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-05 17:22
nzall schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:01:
[...]

Die valt ruim buiten mijn budget. 150 is echt het maximum wat ik eraan wil geven, en zelfs bij de goedkoopste winkel is die nog altijd 25 EUR duurder.
Dan pak je zijn oudere broertje voor 105.

Hoeveel onderzoek heb je zelf al gedaan? Dit is gewoon op te zoeken in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03:50
Had vroeger een van logitech, de G600. Waren goede tijden, helaas leven we in een tijd waar dit soort randaparatuur steeds minder gemaakt wordt. Jammer voor de mensen die er van houden, waaronder ik.

Ondanks dat het wordt afgeraden denk ik toch dat je met de Naga de beste koop doet.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
FlowSnake schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:04:
[...]

Dan pak je zijn oudere broertje voor 105.

Hoeveel onderzoek heb je zelf al gedaan? Dit is gewoon op te zoeken in de pricewatch.
Ik heb al veel zitten zoeken in de Pricewatch, ook vragen gesteld in de Tweakers Discord en in een aantal WoW servers. Ik had zelfs gisterenavond al een Razer Naga Pro besteld bij bol.com, maar dan vlak na het plaatsen van de bestelling deze alsnog geannuleerd omdat iemand in de Tweakers discord zei dat die verwisselbare plaatjes makkelijk kapot gaan. En dan deze ochtend nog eens iets gevraagd hierover in deze thread die ik een weekje geleden had aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
peize9 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:11:
Had vroeger een van logitech, de G600. Waren goede tijden, helaas leven we in een tijd waar dit soort randaparatuur steeds minder gemaakt wordt. Jammer voor de mensen die er van houden, waaronder ik.

Ondanks dat het wordt afgeraden denk ik toch dat je met de Naga de beste koop doet.
Okay, bedoel je dan de Naga Pro, de Naga Trinity of de Naga X? Ik denk zelf eerlijk gezegd dat ik die vervangbare plaatjes niet veel ga uitwisselen en enkel de 12 knoppen nodig heb, dus dan lijkt de Naga X mij beter gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Heb daarnet de Naga X besteld bij bol.com. Komt morgen aan. Allemaal bedankt voor het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:00
@nzall hoe bevalt de muis? Ik ben ook op zoek naar een muis. Er zijn een aantal keuzen maar ze lijken allemaal wel wat te hebben 😫

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nzall
Tribunus schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:38:
@nzall hoe bevalt de muis? Ik ben ook op zoek naar een muis. Er zijn een aantal keuzen maar ze lijken allemaal wel wat te hebben 😫
Zit goed in de hand en werkt goed. Ik ga wel eerlijk toegeven dat desondanks dat ik een muis met zoveel zijknoppen gekocht heb ik er momenteel maar 1 van gebruik :+

Pagina: 1