Ik zoek een?
Voor mijn zus ben ik opzoek naar een monitor met een glanzend scherm.
Door een aandoening heeft ze maar 30% zicht en nog wat andere moeilijkheden. Omdat een matte/anti glare afwerking een extra vertroebeling geeft kan ze hier slecht mee werken. Haar vorige scherm, een oud model Dell 23" IPS, is aan het overlijden na 8 of 10 jaar en daarom is ze een nieuwe nodig voor haar werk.
Wat is je budget?
Budget is niet zo interressant alles tussen de 0,- en de 500,- is sws een optie. De rest misschien
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
merk boeit echt niet. alleen de volgende specs:
-23" t/m 27", groter werk niet handig vanwege bureau afmetingen
-Glanzend scherm, 1920x1080 is voldoende pixels
-Plat scherm. Curved geeft ook weer een vervorming door verschil tussen beide ogen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Standaard office pc, niks bijzonders. geen gamingpc ofzo
het liefst zou ik haar een Oled/Qled scherm aansmeren net zo als haar tv en telefoon maar dat gaat hem niet worden qua afmetingen ben ik al achter...
Mvg, Albert
Voor mijn zus ben ik opzoek naar een monitor met een glanzend scherm.
Door een aandoening heeft ze maar 30% zicht en nog wat andere moeilijkheden. Omdat een matte/anti glare afwerking een extra vertroebeling geeft kan ze hier slecht mee werken. Haar vorige scherm, een oud model Dell 23" IPS, is aan het overlijden na 8 of 10 jaar en daarom is ze een nieuwe nodig voor haar werk.
Wat is je budget?
Budget is niet zo interressant alles tussen de 0,- en de 500,- is sws een optie. De rest misschien
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
merk boeit echt niet. alleen de volgende specs:
-23" t/m 27", groter werk niet handig vanwege bureau afmetingen
-Glanzend scherm, 1920x1080 is voldoende pixels
-Plat scherm. Curved geeft ook weer een vervorming door verschil tussen beide ogen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Standaard office pc, niks bijzonders. geen gamingpc ofzo
het liefst zou ik haar een Oled/Qled scherm aansmeren net zo als haar tv en telefoon maar dat gaat hem niet worden qua afmetingen ben ik al achter...
Mvg, Albert