Eindelijk 4TB voor Samsungs topmodel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 09:16

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
@willemdemoor

review: Eindelijk 4TB voor Samsungs topmodel - De Samsung 990 Pro 4TB getest

Op de frontpage zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e66cnpHo_uevD0Q955WFMJKoQq8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ycNJBQ5hQ6ksgOZ3dkbkDyRp.png?f=user_large

Ik denk, dat is goedkoop voor 4TB! Dan open je het artikel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lASAJUfUuLpIxevyOGzgqLAEfLo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0JpKhJJRqabcpmbbGEXHLpXI.png?f=fotoalbum_large

Hij is dus helemaal niet vanaf 95 euro. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09 14:21
De Samsung 990 pro is wel degelijk voor 95 € te krijgen, en heeft ook 10 reviews op tweakers.
product: Samsung 990 Pro

De banner op de frontpage toont alleen raar omdat het artikel over een specifieke uitvoering van het product gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Het artikel gaat over de 4TB variant. Dat er varianten zijn met minder opslag voor minder geld is logisch, maar ook misleidend als je artikel kopt met "4TB !!!!".

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Dat is inherent aan het systeem waarmee we werken: we kunnen producten koppelen aan een review, zodat een prijs getoond wordt (en de review in de pricewatch gekoppeld is aan de producten). Ssd's staan echter in de PW als een product met diverse uitvoeringen (vandaar het pulldown-menu waarmee je verschillende capaciteiten kunt kiezen). Daardoor bij zo'n koppeling automatisch de laagste prijs gepakt (in dit geval dus ook van de kleinste drive).
Daar kan ik he-le-maal niks aan veranderen, en om dat nu misleiding te noemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04:02
misschien in plaats van "samsung 990 pro" de "samsung 990 pro 4 tb " koppelen ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
In het artikel zelf toon je wel het juiste bedrag. Dus het systeem is prima in staat om dat bedrag ergens vandaan te toveren. Dat het op de frontpage in eens anders is ligt misschien niet aan jou maar dan ligt het in ieder geval zeker aan de ontwikkelaar van de frontpage. Dus misschien wordt het tijd voor een aanpassing van dat systeem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
@99ruud99 zou ik uiteraard direct doen als het mogelijk is, maar die optie is er niet.
En @3raser ik zou dat systeem ook graag anders zien, maar om dat te veranderen moet - voor zover ik steeds te horen krijg - de complete manier waarop de pricewatch werkt aangepast worden. Dat is effectief een nieuwe site bouwen, en dat zie ik niet zomaar gebeuren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-09 14:35
willemdemoor schreef op donderdag 7 september 2023 @ 12:20:
@99ruud99 zou ik uiteraard direct doen als het mogelijk is, maar die optie is er niet.
En @3raser ik zou dat systeem ook graag anders zien, maar om dat te veranderen moet - voor zover ik steeds te horen krijg - de complete manier waarop de pricewatch werkt aangepast worden. Dat is effectief een nieuwe site bouwen, en dat zie ik niet zomaar gebeuren...
Ik denk dat het probleem hier is dat dit nu als reactie op je artikel binnenkomt, terwijl het eigenlijk een Feature Request moet zijn.

Dit moet namelijk prima op te lossen zijn met een aanpassing op de frontpage, waarbij ook een versie van een product weergegeven kan worden ipv enkel de overkoepelende serie van het product.

En om dat nou weg te werken als "effectief een nieuwe site bouwen" vind ik op een techwebsite wel een gewaagde uitspraak :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
willemdemoor schreef op donderdag 7 september 2023 @ 12:20:
Zie je screenshot 2? Dat is letterlijk het juiste product wat geselecteerd wordt in het artikel. De juiste uitvoering en de juiste prijs. En dan ga je mij vertellen dat de hele frontpage opnieuw gebouwd moet worden omdat je datzelfde dingetje daar niet kunt tonen? :F

Ik snap best dat er een aanpassing nodig is, maar overdrijven kun je prima.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Willen we het hier wel vriendelijk houden? Feedback geven op artikelen / features is prima, maar graag wel constructief en niet op de man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:18
Maar eigenlijk moeten reviews dus een dropdown hebben voor een uitvoering kiezen, dan hoeft er niet gesleuteld te worden aan de pricewatch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Bump.

Het developmentteam heeft wat aanpassingen gedaan aan de frontpage waardoor het genoemde scenario niet meer zou moeten voordoen. Als voorbeeld is er de Corsair MP700 Pro 2TB review van vandaag, waarbij in de ankeiler ook daadwerkelijk de prijs van het 2TB model zichtbaar is in plaats van de kleinste (en dus goedkoopste) uitvoering.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FryYTrOFHfntAGczMMrF4GBp_IY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ROSfQXfsT8hzTz6D7afONngH.png?f=fotoalbum_large

March of the Eagles

Pagina: 1