Somfy Connectivity Kit en Velux

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jo0st
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-05 15:39
Mijn vraag
Ik heb thuis een zonnescherm van Somfy met een IO motor en een Velux dakraam met rolluik op zonneenergie. Met de komst van rolluiken wil ik de boel aan de Connectivity Kit hangen en zo via Homekit gebruiken. Heeft iemand ervaring met het pairen van een Velux Rolluik aan de Tahoma app?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Velux rolluik op zonneenergie (SSL SK06)
Somfy Connectivity Kit
Tahoma App
Velux afstandsbedieningKLI 310 WW

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bar weinig. Somfy laat zich leiden door wat de app aangeeft maar aangezien ik de Kit nog niet binnen heb weet ik niet of dat ook werkt voor het Velux rolluik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjanssen95
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 13:45
Hey, geen ervaring met Velux hier. Maar sinds kort de connectifity kit voor onze Somfy RTS rolluik. Velux wordt hier als standaard merk genoemd bij het toevoegen van nieuwe producten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MUEZUS7arQWrzH-X1DHRAF_kamQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m5prCFNFZSgDyAJQx74glG2Y.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jo0st
Wat raar. Dat geeft hij bij mij helemaal niet aan. Sowieso gedoe met die Kit. Tahoma app kan ik ook al de hele ochtend niet gebruiken…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jo0st
Inmiddels gelukt na een klein foutje met de Velux. Maar het is zo simpel dat ik twee seconden het radartje op de afstandbediening in heb moeten drukken en daarna doken ze op in Tahoma. Dus hoewel het leuk was weer een keer op mn dak te zitten was dat niet nodig.

Hij is dus bij deze opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door jo0st op 13-09-2023 09:21 ]