Toon posts:

Had ik nou niet verwacht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een hele tijd bevriend met een kennis. :)
Ik geef hem zo even een hardeschijf van 4,3 gb Samsung en een TnT2 16mb agp voor 25,00 en ik heb hem nog wel meer gegeven. Nu heb ik laatst een TnT1 van hem gekocht voor 85,00! Nou, vooruit dan maar... :)

Krijg ik de volgende dag mijn Diamond Monster Fision die ik besteld had. Betaal ook 85,00 (inclusief remboers kosten).
Dus ik bel die vriend even op en vertel het verhaal, oh zegt die kom maar hier dan ruilen we wel een beetje. :)

Dan komt het probleem, mijn vader`s computer werdt te warm met hier 30 graden en zijn cpu werdt 70 graden, dus andere cooler op de procesor. (Ik mag niet aan mijn vader`s computer zitten, dus naar de vriend).

Zet er een andere cooler op, houd de cooler die erop zat voor zichzelf, en ik zie ineens dat er helemaal geen cooler op de vga kaart zit!

Dus ik zeg dat ik nog een cooler heb van die TnT1 kaart die ik van die vriend heb gekocht, nou ik haal die cooler eraf en zet hem op die vga kaart van mijn vader, nu is het probleem van mijn vader opgelost. :)

Nu wil ik mijn TnT1 ruilen tegen een 5,1gb Quantum hd en moet nog 60,00 bijbetalen ook nog! (Ik heb nog een hd nodig).

Wat vinden jullie hier nou van?
Ik heb die vriend zo vaak wat gegeven, en nu krijg ik niet eens wat van hem terug. :(

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:32
nou dan geef je hem toch nix meer ...

damn als iemand mij zo zou behandelen zou ik me wel vet genaait voelen...

maar dit hoort volgens mij beter thuis in woonkamer.. ofzo.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Tja, kan ik wel doen. Toch wel erg vervelend, lag er gisteren wakker van. :(

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Tja het leven is hard he...
Sommige mensen houden er gewoon nie van om spullen weg te geven en andere maakt het nie zoveel, ik heb ook weleens vage shit met vrienden en hardware meegemaakt... nah ik doe het nooit meer... gewoon via i-net salen en ik ben af van dat gedonder...
Nah ja wat ik er vindt: ik vindt die vriend is aan de te 'gierige kant' ( :r ) maar dat is gewoon een karakter trekje denk'. Ken je die gozer toch ook niet kwalijk nemen???
Nah ik elk geval succes met je zoektocht naar een HD...
Mzl

Verwijderd

Aardige mensen worden altijd genaaid waar ze bij staan. Een beetje t "de taaiste blijven bestaan" principe.

Idd gewoon niks meer geven en van nu af aan ook geld vragen als hij iets van jou wil........

Edit: gaat je niks aan :P

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:44

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 04 september 2001 18:11 schreef ExiRana het volgende:
Tja, kan ik wel doen. Toch wel erg vervelend, lag er gisteren wakker van. :(
Zo iemand is pas een vriend te noemen als jij je op je gemak voelt als je erover begint. Dus mijn advies, gewoon erover beginnen :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Dat die gozer trouwens 85,- voor een TNT1 durft te vragen.
Als ik jou zou zijn zou ik zeggen dat die 60 piek al teveel betaald was voor die TNT1 en jij dus die 5GB schijf gewoon meeneemt.

[edit] vergeet trouwens niet dat je al 85 piek voor die kaart betaald hebt, als jij die TNT1 dus omruilt met bijbetaling ben je totaal 145,- kwijt voor die harde schijf.(85+60)

Niet?
[Specs]

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 19:03
Ik leef toch wel bij het princiepe dat ik voor vrienden en kenissen een beter prijsje maak, dan voor wild vreemde.

En zeker als ik dat geregeld doe, dan verwacht je hetzelfde gedrag toch wel terug

"Ill scrap your back, if you scrap mine"

Zou hem gewoon de volgende keer het volle pond laten betalen, als jij hem iet weggeeft ( want dan is 25 gulden een symbolisch bedrag voor dat soort spul ), dan moet hij dat dus ook doen.

American Express vraagbaak

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het leven is hard ja. En dat hij me ook nog 85,00 voor iets dat 60,00 waardt is laten kopen. :( Bah!
Pagina: 1