Onze jaloezie in het keukenraam blijft sinds gisteren 4cm boven de onderkant vasthangen:
:strip_exif()/f/image/Tg6kZGZg4c0kZe5IIqi4zg9g.jpg?f=fotoalbum_large)
Door het linkertouwtje omlaag te trekken, zakt alleen de linkerkant en blijft rechts vasthangen. Waardoor hij helemaal schuin staat::strip_exif()/f/image/Z1BBtE2WDSSvYIS9CAa8dtRy.jpg?f=fotoalbum_large)
Door het rechtertje omhoog te trekken, gaat alleen links een heel klein beetje omhoog en blijft rechts ook hangen::strip_exif()/f/image/5iGZjqsFNUtR7EgbxKnjx3gF.jpg?f=fotoalbum_large)
Enig idee hoe dit op te lossen zonder het hele raam te moeten verwijderen?
Het is een geïntegreerde jaloezie van het merk Omnika. Ik heb al geprobeerd om op het glas te slaan in de hoop dat iets loskomt, maar helaas. Een zoektocht over het forum/ andere websites/ youtube hebben mij ook nog niet wijzer gemaakt.
Alvast bedankt.
:strip_exif()/f/image/Tg6kZGZg4c0kZe5IIqi4zg9g.jpg?f=fotoalbum_large)
Door het linkertouwtje omlaag te trekken, zakt alleen de linkerkant en blijft rechts vasthangen. Waardoor hij helemaal schuin staat:
:strip_exif()/f/image/Z1BBtE2WDSSvYIS9CAa8dtRy.jpg?f=fotoalbum_large)
Door het rechtertje omhoog te trekken, gaat alleen links een heel klein beetje omhoog en blijft rechts ook hangen:
:strip_exif()/f/image/5iGZjqsFNUtR7EgbxKnjx3gF.jpg?f=fotoalbum_large)
Enig idee hoe dit op te lossen zonder het hele raam te moeten verwijderen?
Het is een geïntegreerde jaloezie van het merk Omnika. Ik heb al geprobeerd om op het glas te slaan in de hoop dat iets loskomt, maar helaas. Een zoektocht over het forum/ andere websites/ youtube hebben mij ook nog niet wijzer gemaakt.
Alvast bedankt.