Ik wil een automatisering maken waarmee mijn lampen op een vastgesteld tijdstip uitgaan. Ik wil ze niet geautomatiseerd aan zetten. Ik doe ze handmatig aan, alleen het uitzetten moet geautomatiseerd gebeuren. Ik zie die optie niet, bij het aanmaken van een automatisering moet ik een tijdstip van aan doen opgeven. Wie weet hier een oplossing voor (ik gebruik een bridge).
Vraag
Beste antwoord (via edhul op 08-09-2023 01:21)
Dat klopt, je vult de Begintijd van de actie in, geen eindtijd, selecteerd de kamers en kiest de actie ( UIT )
Runs everything...
Alle reacties
Je kan het veld bij ‘aan’ volgens mij ook gewoon leeg laten, maar ik zou de methode hierboven toepassen.
Dank je Mack80, maar mijn probleem is dat ik óók een begintijd moet invullen, ik kan die niet leeg laten.
Mack80 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 05:23:
Dat kan wel
1) ga naar automatiseren en dan aangepast
2) kies een tijd wanneer je deze actie wil laten uitvoeren
3) kies je lampen die je uit wilt hebben.
4) en dan de scène die je wilt. In jouw geval word het dan op uit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hallo Archer, het probleem is dat ik het ‘Begin’ veld niet leeg kan laten, je kan niet naar het ‘Einde’ veld zonder iets te hebben ingevuld bij ‘Begin’
Archer_VC10 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:27:
Je kan het veld bij ‘aan’ volgens mij ook gewoon leeg laten, maar ik zou de methode hierboven toepassen.
Workaround: begin/aan tijd 1 minuut voor uit tijd?
Dat klopt, je vult de Begintijd van de actie in, geen eindtijd, selecteerd de kamers en kiest de actie ( UIT )
Runs everything...
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/eGS8IxNhzAQcShGiLISuKePL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8eK4VDwigbslXCKInYKtEwtY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c2AmYY2quVEDHP12JXFsP9Iy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MbxAGDivZHcfLIrCszl9u4j6.jpg?f=fotoalbum_large)