Toon posts:

Need few ppl 4 lan in Zuid-holland

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
K people, here's my prob. Ik moet dus een gedeelte van de deelnemers verzorgen dat naar een lannetje komt. nou zijn er dus vandaag een paar man afgevallen en moet ik nog ff snel voor vervanging zorgen.

Het Lan is komend weekend van 8/9 sept. dit zijn zaterdag en zondag. we gaan non-stop door en het eten wordt allemaal geregeld. we zullen voornamelijk Q3 en CS spelen dus dat zal ook voor de meesten geen probleem zijn. het is niet bepaald een groot LAN, rond een man of 12. denk dat de gemiddelde leeftijd rond de 16 zal liggen. der zitten geen kosten aan verbonden

heb je interesse post dan hier even wat en/of contact me op msn/icq

Basopdam@hotmail.com
54501280

Greetz

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

*WAAR* zou misschien ook een leuke aanduiding zijn voor die personen die geen auto ofzo hebben.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ik zou ook graag weten waar , aangezien als het niet te ver is , ik wel een paar man kan optrommelen.

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Aangezien ik er ook kom, kan ik wel even locatie zeggen.

Het is in Nieuwe-Wetering dat ligt dichtbij Leiden/Leiderdorp (+/- 15KM). Dus je moet wel een auto hebben. Verdere info kan je ook bij mij vragen.

Verwijderd

meer info:

het is zaterdag vanaf 11:00 entree...tis gratiz en voor het AVONDeten wordt zaterdag gezorgd... de rest dus zelf meenemen! blikjes cola/fanta voor fl 1;- uit een automaat (gekoeld) je mag ook zelf drinken meenemen ofcuz :P

<edit>
route beschrijving en kaartje op aanvraag
</edit>

• frennek
Op dinsdag 04 september 2001 20:01 schreef UneXpeCteD- het volgende:
meer info:

het is zaterdag vanaf 11:00 entree...tis gratiz en voor het AVONDeten wordt zaterdag gezorgd... de rest dus zelf meenemen! blikjes cola/fanta voor fl 1;- uit een automaat (gekoeld) je mag ook zelf drinken meenemen ofcuz :P

<edit>
route beschrijving en kaartje op aanvraag
</edit>
HEY HEY, geen fouten maken, voor elke maaltijd wordt eten verzorgd. Dat heeft hij later nog veranderd. Verder staat er een 10/100 MBit SWITCH en zijn er genoeg UTP kabels. Servers hebben we niet, maar neem nou niet gelijk 4 computers mee, omdat de switch max 16 poorten heeft. Alleen de normale maaltijden worden verzorgd, dus de tussendoortjes moeten jullie zelf regelen. Verder wordt er een beetje een normale instelling verwacht en we willen VOORAL counterstrike spelen. Leechen mag ook en we gaan heus niet controleren wat ;) . Internet aansluiting is DENK ik niet aanwezig.

Verwijderd

Topicstarter
K, nu dat ff duidelijk is gemaakt. (behoorlijk dom van me maar soz) zou ik graag ff willen weten wie er interesse hebben. je moet wel aardig kunnen cs-en want anders zit je je toch maar te vervelen samen met zarg, he sarge? :P

lol

Verwijderd

we still need pplz!!!!!!!!!! :]

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 08:11

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Ik woon in Rotterdam, zou in theorie best kunnen, maarja, pc slepen in trein is niet echt prettig. En ik speel wel eens CS ja >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Mjah..trein werkt idd niet echt...je zult dus dan zelf vervoer moeten regelen zoals bijv. auto, kruiwagen e.d. :)

als je dat dus wel hebt en en geinteresseerd bent, contact me dan ff op die dingen uit de eerste post

Verwijderd

met de kruiwagen :+.. kan ook op de fiets of met de taxi... helicopter kan ook kan vast wel landen in een weiland :D

Verwijderd

add. info: smokin is toegestaan maar dan wel BUITEN...

• frennek
Er zijn nog enige plaatsen over. Reageer snel, want het is al snel.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hmmm... lijkt me leuk... ik ben ff vragen of ik mag..

Oh, hoeveel man kan ik trouwens max meenemen?

Steam

• pica
Never mind mijn post, mijn ouders kunnen niet rijden op zaterdag, en ik moet naar een trouwerijfeest op zondag... :(

Steam

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hehehehe, dat is bij Leiderdorp huh?

Dan zal mijn kameraad Preddie ook wel van de partij zijn :? :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• eelcoo
  • Laatst online: 26-08-2025
Op donderdag 06 september 2001 20:03 schreef Captain Pervert het volgende:

dat is zeker vlakbij Leiderdorp.... wie is die vriend?? we zijn echt nog op zoek naar een aantal mensen dusse...

Verwijderd

Ik ben iig van de partij. Thnx voor un voor de pc alvast... ;)
En ik kom dan met me aerox vanuit alphen aan den rijn. Ben d'r rond 1 uur denkik. :)

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 19:29 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Er zijn nog enige plaatsen over. Reageer snel, want het is al snel.
Kom jij dan ook? PA fan right? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dit zuigt echt zwaar. JLP kan je niet ff kijken of der vrienden van jou kunnen ofzo? want we hebben iets van 5 man te kort.

zuigzooi...heb ik weer complete ownage ;)

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 20:25 schreef Irons het volgende:
Dit zuigt echt zwaar. JLP kan je niet ff kijken of der vrienden van jou kunnen ofzo? want we hebben iets van 5 man te kort.

zuigzooi...heb ik weer complete ownage ;)
Riiight.... :P
Gimme a goede pc en me eigen muis en ik kick ye aars :P ;)

Verwijderd

Topicstarter
LOL!!! dat gaat tegenvallen jongen. die scores gaan zoooOOooo gepost worden :)

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 22:09 schreef Irons het volgende:
LOL!!! dat gaat tegenvallen jongen. die scores gaan zoooOOooo gepost worden :)
We shall see.... We shall see... >:)

• pica
Op donderdag 06 september 2001 22:13 schreef Raven_ het volgende:
[..]
We shall see.... We shall see... >:)
Idd, dit wil ik idd zien :) .
Als je wordt afgemaakt reef, onterf ik je :P .

Steam

Verwijderd

Topicstarter
en wederom hebben we nog steeds mensen nodig...dus ALS je kunt... please let me know...

follow Raven's example for a change :)

Verwijderd

Topicstarter
ach..als je alvast wat voorkennis wilt kun je alvast wat na gaan vragen op #Td (Td= [tsf]+[TM])

daar ben ik meer dan welbekend :P (ben daar 24/7 channelhoer) (E)

Verwijderd

Mjaw... Ik zeg niet datik goed ben, Ik zeg dat je wel redelijk tegenstand van me kan verw88... :D :P
Moet wel flink inkomen, 17" flatscreen moetik op hebik gehoord.. :)
En ik neem genoeg drinken mee (tenminste.. als me portomonee dat toe laat.. :D ) om een hele week lang te cs'en.. :P

Verwijderd

Geen drank raafje ????????
Maarja ik wil ook maar moet godverdomme werken piep er der piep dan ha dik jullie asses allemaal gekicked>:) die die

Greetz eendje

Verwijderd

Topicstarter
Lol, leuk die grote mond van al die mensen die allemaal niet komen.

en Reevje begint ook al terug te krabbelen :)

• pica
Raafje WILL kick your arse :P .

Steam

Verwijderd

Topicstarter
we WILL see.

je weet niet half hoe goed ik ben, we SHALL see.

om maar ff woorden met HOOGST irritante HOOFDLETTERS TE higlighten

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 17:04 schreef Irons het volgende:
Lol, leuk die grote mond van al die mensen die allemaal niet komen.

en Reevje begint ook al terug te krabbelen :)
Ik krabbel niet terug. :)
Ik ben d'r morgen tussen 12 uur en 1 uur. That's aaaaaaal u need 2 know.. >:)
Ow ja.. en dat ik me aerox wel in de schuur moet proppen want als'ie gestolen word neemik wel een pctje mee :P ;)

• pica
Op vrijdag 07 september 2001 17:19 schreef Irons het volgende:
we WILL see.

je weet niet half hoe goed ik ben, we SHALL see.

om maar ff woorden met HOOGST irritante HOOFDLETTERS TE higlighten
Ok DAN, maar goed ik BLAAT maar wat in de RUIMTE :P

Steam

Verwijderd

Topicstarter
ach ja, heb ik wel vaker last van. ga nu comp loskoppelen.

so I'll cya later.

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 20:03 schreef Captain Pervert het volgende:

Jaha ik wou van de partij zijn alleen heeft bas mij het adres gegeven via msn en heb ik dat msn venster dus afgesloten zonder dat ik het adres had opgeschreven. :(

Verwijderd

ohhhhhhhh and how it was fun!!!! komt reef met zijn breezers hoor :D bl44t... waar is die d00d eigenlijk nu? :D

Verwijderd

Topicstarter
Mjahh was wel ff kewl ja dat lannetje, jammer dat ik nu een beetje brak ben.

maar als je in alles owned behalve in Q3Instagib (DAMN YOU!! Raaf!!!) heb je et al snel naar je zin. :)

j/k

was kewl Lan mensen en al die mensen die geen zin hadden om te komen, jokes on you.

Verwijderd

ik wou verdomme wel komen!

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 17:00 schreef Irons het volgende:
maar als je in alles owned behalve in Q3Instagib (DAMN YOU!! Raaf!!!)
ik ownde jou met een scout en een m3!! ya bastard!!

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 17:32 schreef UneXpeCteD- het volgende:

[..]

ik ownde jou met een scout en een m3!! ya bastard!!
En ik had jullie ge owned met me elites als ik er was :)

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 17:36 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:

[..]

En ik had jullie ge owned met me elites als ik er was :)
maar was je er GVD niet! en nu weg! ;)

Verwijderd

Mjaw... Ik was ff kloten met een bekend Operating system... ;)
Maar goed. T'was wel geslaagde lan al zegik'et zelf. Alhoewel ik me dolgraag me eigen PC op sommige momenten wou hebben, MP5 feeling was gewoon echt _WEG_ (en natuurlijk om me bestanden te showen :P).
Dan nog maar te zwijgen over ak of colt... :Z
Maar ja. Quake III ging echt als een trein... Maar dan wel met die railgun maar dat is gewooon richten en getimed schieten... :z
En btw. Irony, naar je zin? Jij was toch wel diegene die'et meeste pissed of werd wanneer'ie neer geschoten werd... En zeeeeeker toen ik je half stalkte met Q3... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Irony, naar je zin? Jij was toch wel diegene die'et meeste pissed of werd wanneer'ie neer geschoten werd... En zeeeeeker toen ik je half stalkte met Q3...
Ik ben gewoon veel te fanatiek :). dus als ik pissig ben, dan heb ik et naar mun zin capiche?? :P

want als het allemaal zo makkelijk zou gaan als in cs dan was er ook geen lol meer aan ;)

Verwijderd

STFU irony!!! :D

Verwijderd

Topicstarter
Ach.....kan het jongetje niet tegen de waarheid? geeft niet hoor, hebben meer mensen last van.

gelukkig heb ik altijd nog een paar screens achter de hand om de ongelovige zieltjes te overtuigen :)

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 19:21 schreef Irons het volgende:

want als het allemaal zo makkelijk zou gaan als in cs dan was er ook geen lol meer aan ;)
Mjaw... Als je naar campzone komt, Ziek je daar dan wel weer. Dit keer met me eigen pc.
gelukkig heb ik altijd nog een paar screens achter de hand om de ongelovige zieltjes te overtuigen :)
En zeker geen screenshots van die 1 op 1 bij Quake III.. jaaaaajaaa.... :P

Verwijderd

Topicstarter
Jij blijft maar quakeIII zeggen terwijl je bedoelt.

'de mod instagib voor Q3'

in Q3 ownde ik je hevig =], in dat ene modje alleen niet :)

Verwijderd

Zo te lezen was het wel cool *D

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 20:25 schreef Irons het volgende:
Jij blijft maar quakeIII zeggen terwijl je bedoelt.

'de mod instagib voor Q3'

in Q3 ownde ik je hevig =], in dat ene modje alleen niet :)
Ja, Die mod rulede gewoon. Maar normaal ging'et ook wel lekker af... Maar toen was je uit eten, Was toen moi, ice en unex VS. Ass, White en TNT. Dat was niet met die irri jump pads en stuff. Want daar is'et echt "Wie rocket launcher heeft is king". :r
En met Q3 0wnde je alleen in begin mij met instagib, Moest toen nog helemaal weer wennen aan die freakin railgun :)

• frennek
Was echt wel een vette LAN. Wel ZEER kut dat mijn computer het rond 10 uur 's ochtends begaf (KUT PC), dus moest ik helaas stoppen :( . Verder was ik dus Assassin (Sarge was mijn oude brakke nicname :) ). Maar CS ging wel lekker, Raven was aardig goed, dus dat ging wel lekker. Ik kan alleen met LAN's CS'en, want ik heb GVD Casema :( . Dat Q3 modje was wel leuk op het begin, want toen stond ik bovenaan. Later hadden de anderen het ook door hoe het moest :( :) . Hopelijk komt er snel weer zo'n LAN.

Verwijderd

Volgende keer ben ik er ook!
Pagina: 1