het draait wel... of het lekker speelt moet je zelf achter zien te komen
hallo
ja daar kun je het heel redelijk op spelen..
als het toch niet helemaal flex draait kun je gewoon high-fps models downloaden, dan gaat et een stuk sneller (op die manier liep het zelfs redelijk op mijn 233mmx
)
als het toch niet helemaal flex draait kun je gewoon high-fps models downloaden, dan gaat et een stuk sneller (op die manier liep het zelfs redelijk op mijn 233mmx
oh gewoon minder gedetailleerde (zeg maar gerust lelijke
)
models waardoor het spel sneller loopt
zijn te downloaden van www.clanbase.com (bij info-files)
models waardoor het spel sneller loopt
zijn te downloaden van www.clanbase.com (bij info-files)
Gewoon testen man, en volgende keer wat duidelijkere topictitel plz
Verwijderd
dat speelt klote,
ik vind het op mijn 2e pc(500mhz 128 mb tnt1) al kut draaien... maar misschien ben je niet zo veeleisend...
ik vind het op mijn 2e pc(500mhz 128 mb tnt1) al kut draaien... maar misschien ben je niet zo veeleisend...
ik vonnet bij mij op een p2 400 met 256 mb ram en viper550 nog wel redelijk goed draaienOp woensdag 05 september 2001 00:32 schreef wiebe het volgende:
dat speelt klote,
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
CS heeft toch grofweg wel dezelfde systeemeisen als HL?
HL draaide bij mij op een P150@166 met 48Mb EDORAM en Diamond Monster3D II 8mb/Diamond Speedstar A50 8 Mb combo zelfs nog goed ( wel laagste res en stuff ).
HL draaide bij mij op een P150@166 met 48Mb EDORAM en Diamond Monster3D II 8mb/Diamond Speedstar A50 8 Mb combo zelfs nog goed ( wel laagste res en stuff ).
CS is VEEL zwaarder als HLOp woensdag 05 september 2001 14:15 schreef FallenAngel666 het volgende:
CS heeft toch grofweg wel dezelfde systeemeisen als HL?
HEEL VEEL zwaarderOp woensdag 05 september 2001 14:16 schreef IceStorm het volgende:
[..]
CS is VEEL zwaarder als HL..
en dan nog een schepje daarbovenopOp woensdag 05 september 2001 14:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
HEEL VEEL zwaarder
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En nog 1Op woensdag 05 september 2001 14:23 schreef YakuzA het volgende:
[..]
en dan nog een schepje daarbovenop
OKOK! Nu is het wel genoeg
Ok dus ik zat er een klein beetje naast...so sue me!
Pagina: 1