Onthechte dekvloer repareren met injectiehars

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-04 16:27
De vorige eigenaren van mijn woning hebben destijds een gefundeerd terras aangelegd. Door de slechte staat van het tegelwerk en het vreemde afschot heb ik de tegels en de oude zandcementlaag tot het beton verwijderd. Hierop heb ik een nieuwe zandcement vloer laten smeren met fatsoenlijk afschot richting de tuin. Gezien het droge weer op het moment, wil ik aankomend weekend de vloer voorzien van de epoxy coating als eindafwerking. Bij de voorbereiding hiervan ben ik erachter gekomen dat de vloer in een bepaalde zonde deels is onthecht (klinkt hol bij kloppen).

Om problemen in de toekomst te voorkomen wil ik dit probleem graag nog even snel tackelen. De vloer lijkt nu dus een klein beetje te zweven boven deze rand, maar is duidelijk niet gescheurd langs de lijn waar de onthechting is gestart. Om dit te voorkomen wil ik op enkele plaatsen een gat boren en de vloer injecteren met een injectiehars. Nu had ik het volgende product gevonden: https://tegelvast.nl/vloerenvast-injectiehars-6145/ maar ik vroeg mij af of er goedkopere en/of alternatieve middelen op de markt zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

u can fool all people some time and fool some people alltime