Programmeerbaar stopcontact

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdeboer
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-05-2024
Mijn vraag
Gembrid sis-pms Niet aan de praat te krijgen, wel op p.c maar niet op latop

Relevante software en hardware die ik gebruik
software is geinstalleerd maar ziet de usb stopcontact niet, regaart wel als ik deze in de laptop steek
verdwijnt de piep maar zie hem niet verschijnen in het programmatje

Gaat om de EG-PMS2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik denk dat ik een driver nodig heb maar als ik dit dowload installeerd die niet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdeboer
op de pc gaat hij automatich toevoegen, op de laptop verschijn er niks in dit programmatjeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOiSjhy8cdAjC-1VrY6-yEKXbJs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vPYuYdDlEuEIH40LnpMbdgp7.png?f=user_large

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Nu staat dit in het Windows (sub)forum. Wat mij dan handig lijkt, is de verschillen tussen laptop en PC.
Welke Windows-versie(s) draaien daarop?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• pdeboer
Hoi, Beide Windows 11

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Wat ik zou doen as het gaat om een apparaat dat ik via USB aansluit, en dat vervolgens niet herkent wordt, is eerst eens - na het inpluggen - in apparaatbeheer kijken.
En voor drivers... soms helpt het om de .exe uitte pakken die de fabrikant levert, en Windows te wijzen op de folder waar de hele shizzle uitgepakt staat. Soms helpt dat om toch dingen aan de praat te krijgen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• pdeboer
Hele middag weer bezig geweest met updaten en drivers proberen te downloaden/instaleren,
iets is er verbeterd, de stekkerdoos is nu inzicht in het programmaatje echter blijft rood en niet berijkbaar
op de p.c wordt deze zwart en dan kan ik die bereiken en instellen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BfPdLEMc19Dv3-n1Pw2XplSCQx8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TXP62eL2dTl7u8QIUhv79UXV.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:13

TheVMaster

Moderator WOS
Dit lijkt mij toch niet direct een 'Windows' issue, maar iets met een 3rd party driver/applicatie? Ik verplaats hem voor nu even naar Client Software Algemeen.
Pagina: 1