Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik gebruik nu een tijdje voor verschillende webshops verberg mijn e-mail.
Werkt best goed alleen nu wil ik een vraag stellen bij een webshop en dat via mail doen.

Echter als ik de mail app op mijn iPhone mijn verzend adres wil veranderen kan ik mijn aangemaakte adressen niet selecteren.
Is dit op een bepaalde manier wel mogelijk?

Lijkt mij toch handig dat bij mails sturen of beantwoorden mijn iCloud adres niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 16:05
Heb je dit al doorgelezen: https://support.apple.com/nl-nl/HT210425 ?

Als je een iCloud+ abonnement hebt kan je dit blijkbaar in je instellingen beheren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:59
Contact formulier gebruiken op de site een optie?

Het verzenden gaat niet, enkel een reactie op een ontvangen mail op dat adres.

Wat je wel kunt doen is vanuit het compose venster een verberg mijn e-mail als afzender instellen. Dan maakt ie wel een nieuw mail adres aan maar daarmee blijf je dus wel de hide my email dienst gebruiken.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Het beheer van je aangemaakte mailadressen die je vanuit je iCloud+ instellingen op je iPhone (bovenin bij instellingen).

Daar kun je ze weggooien of zaken wijzigen.

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Heb het nu via het formulier op de website gedaan.
Bedankt voor de tip @peak .

Hoe ik ze moet beheren weet ik wel alleen mis ik gewoon dat je ze niet in mail kan kiezen om te verzenden/reageren.

Je kan wel een nieuw adres genereren maar dan heb ik straks 10 adressen nodig als ik in een mail conversatie zit.

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 14:51
Crxtreem schreef op donderdag 7 september 2023 @ 19:31:
Hoe ik ze moet beheren weet ik wel alleen mis ik gewoon dat je ze niet in mail kan kiezen om te verzenden/reageren.
Het is ook niet de bedoeling volgens mij om spam te voorkomen. Stel je voor dat een spammer jouw e-mail heeft, en dan ongelimiteerde spam berichten kan sturen zonder geblokkeerd te worden.
Pagina: 1