Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipopstok
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 23-09-2023
Mijn vraag
Voor ons buurtschap gebruik ik WA Community. Op zich een goed idee en toegankelijker dan FB, MAAR...
Ik zie leden die 'geen aankondigingen ontvangen', terwijl de aankondigingengroep nu juist DE (enige) verplichte groep is waar alle gebruikers in moeten zitten (sterker nog, als je die verlaat, verlaat je automatisch de community).
WA support biedt geen soelaas. Uiteindelijk al die leden een bericht gestuurd dat ik ze om die reden ga verwijderen en opnieuw toevoegen (eerst met één persoon geprobeerd, en dat werkte)

Maar nu: als ik mensen toe voeg, zijn er in de lijst met namen mensen per definitie aangevinkt en niet uit te vinken waar al bij staat 'is al lid'. Dit laatste probleem lijkt zich alleen voor te doen op WA web, dus negeer maar. :-)

Conclusie: het is een zooitje met dat beheer, maar er is llijkt enkele manier te zijn om hier support voor te krijgen of feedback over te leveren...

Dus eigenlijk is mijn vraag: weet iemand hoe dit zou moeten werken, of hoe je via de achterdeur wél met WA in contact kunt komen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S23 Ultra met Android 13

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles al gegoogled, en Whatsapp support benaderd via telefoon en email. Maar die hebben alleen AI's die met irrelevante oplossingen komen en in een rondje praten.

[ Voor 3% gewijzigd door Kipopstok op 06-09-2023 17:22 . Reden: voortschrijdend inzicht ]