OneDrive: verkeerde datums

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 17:24
Ik ben sinds kort begonnen met een overstap naar Nextcloud. Ik krijg (zelfs met hulp van een medetweaker!) de OneDrive-plug-in niet aan de praat, dus dan rest mij niks anders dan handmatig te migreren.

Op zich geen ramp, echter, als ik mappen en bestanden download van OneDrive, dan gaat het niet helemaal lekker. Bij een deel van de bestanden staan de datums juist, maar bij een ander deel van de bestanden en mappen staat de datum op 1970. Nextcloud kan daar niet mee omgaan, want die ziet het als een onbekende datum en geeft een foutmelding.

Hoe kan ik die datums makkelijk rechtzetten zonder per bestand/map (het zijn er gewoon teveel) moeten te gaan rommelen? Eventueel mag het ook via de terminal als dat makkelijker is (ik gebruik Linux).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maakt het heel erg uit wat de datum uiteindelijk is of wil je gewoon dat de boel in Nextcloud staat? Want voor dat laatste kan je ook eventueel handmatig de boel via een andere methode in je Nextcloud opslag op de server plaatsen, ervan uitgaande dat je op de server kan inloggen met ssh (en dus sftp tot je beschikking hebt).

Als het dan op de server staat kan je een (re)scan uitvoeren en zou het de boel moeten herkennen en beschikbaar stellen via Nextcloud.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 17:24
Het lijkt er op dat het nu wél gelukt is, na meermaals proberen. Maar dan alleen via de webtoegang, dus niet via de client.

Op zich maakt de datum mij niet zoveel uit, als het er maar op staat.