Holland Norway Lines failliet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groen
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 07-10 20:43
Vorige week woensdag stonden we in Noorwegen en kregen we een sms dat de boot niet meer ging omdat er uitstel van betaling was aangevraagd door HNL. We zouden donderdag weer naar huis varen. Toen maar een andere boot geboekt en vanuit Hirtshals naar huis gereden.

Het lijkt erop dat klanten van Holland Norway Lines hun geld niet terug krijgen. Faillissement is niet gedekt op de reisverzekering.

Ik heb de curator een e-mail gestuurd, maar zijn er nog andere zinnige dingen die ik kan doen in dit geval? Of is het gewoon afwachten en hopen?

LG-HM123MR.U34 / LG-WH27S.F5 / 1245 Wp (zuid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vrees dat er niet heel veel anders op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Tis een bijzonder verhaal idd:
SGR-deelname

Afgelopen week ontstond onduidelijkheid over de deelname van Holland Norway Lines aan de Stichting Garantiegelden Reisgelden (SGR). Als een deelnemer failliet gaat, garandeert SGR reizigers terugbetaling of de terugreis. De website hollandnorwaylines.com staat vermeld op de website van de SGR. Maar Holland Norway Lines blijkt losse tickets via een andere BV te hebben verkocht. Daardoor kunnen passagiers met een los ticket waarschijnlijk geen aanspraak maken op SGR-dekking. Dat is onnodig verwarrend. Holland Norway Lines is overigens niet failliet verklaard.
https://www.consumentenbo...-bij-holland-norway-lines

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN