Zijn er andere die ook een bericht van Innova hebben gehad dat er een BTW foutje in de cashback nota zit.
Als je er niks van zegt incasseren ze dit bedrag terug terwijl in contract dus staat dat je recht hebt op een cashback van €150 incl. BTW.
Heb er een mailtje over gestuurd dat ik het er niet eens mee bent en krijg een standaard mailtje in dezelfde strekking als het eerste bericht. Stuur je daarna nog een bericht dat het in contract incl. btw €150 staat en dat ze dat dienen te respecteren, blijft het stil. Ik zie in Mijn Innova geen openstaande bedrag meer staat terwijl dat er eerst wel stond dus denk dat de boodschap wel duidelijk is.
Innova probeert gewoon wat af te snoepen van je cashback, met ~120k klanten kan een klein bedrag een hoop geld zijn...
Je wordt gelokt met een cashback van €150 euro op je energierekening en dan krijg je na de eindnota van Innova een bericht dat je cashback hoger is uitgevallen door een foutje in de btw. Dit klopt dus niet want in je contract(bevestiging) staat letterlijk "Casback €150 incl. btw.", dat zij meer moeten afdragen door een verkeerde berekening is geen consumenten probleem.Onlangs heeft u uw cashbacknota van ons ontvangen. Helaas hebben we op deze nota een vergissing in de btw-berekening gemaakt.
Dat betekent dat er een bedrag aan u is toegekend dat hoger is uitgevallen. Om deze vergissing recht te zetten, zijn we genoodzaakt deze nota te corrigeren. Wij hebben hiervoor een correctie-nota aangemaakt die u kunt terugvinden in uw Mijn Innova.
Het cashback-bedrag op de foutieve nota is reeds al aan u overgemaakt. Daarom incasseren we binnenkort middels een automatische incasso het teveel uitbetaalde bedrag (zie ook hieronder).
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak en hopen op uw begrip. Laat het vooral weten als u hierover een vraag heeft!
Wat is er misgegaan?
Op de cashbacknota wordt over het cashback-bedrag btw verrekend. Op de foutieve cashbacknota is bij deze berekening een verkeerd btw-tarief gehanteerd. Hierdoor is het cashback-bedrag onterecht hoger uitgevallen dan wat het werkelijk had moeten zijn.
Als je er niks van zegt incasseren ze dit bedrag terug terwijl in contract dus staat dat je recht hebt op een cashback van €150 incl. BTW.
Heb er een mailtje over gestuurd dat ik het er niet eens mee bent en krijg een standaard mailtje in dezelfde strekking als het eerste bericht. Stuur je daarna nog een bericht dat het in contract incl. btw €150 staat en dat ze dat dienen te respecteren, blijft het stil. Ik zie in Mijn Innova geen openstaande bedrag meer staat terwijl dat er eerst wel stond dus denk dat de boodschap wel duidelijk is.
Innova probeert gewoon wat af te snoepen van je cashback, met ~120k klanten kan een klein bedrag een hoop geld zijn...