Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik werk veel met zowel Lightroom als Photoshop tegelijk geopend om foto's te bewerken. Daarnaast game ik zo af en toe. Denk aan Assassins Creed serie en Red dead redemption 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs ligt op 1500. Maar voorkeur ligt rond 1300-1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een HDD van 2 TB in huidige pc en DDR4 2x16GB kaarten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle processor welke goed kan multitasken (meerdere programma's open). Goede grafische kaart om soepel de laatste games te kunnen spelen (hoeft echter niet op topkwaliteit te zijn, zolang het maar soepel draait. Liever mid kwaliteit en hoge fps dan high end kwaliteit met fps drops.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor specifiek merk, enkel DDR4 heeft voorkeur hebben omdat ik mijn ddr4 over kan zetten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille kast. Geen overdosis aan RGB (kermisattractie), liever iets minder en stijlvol. Wifi op Moederbord is wel vereist.
Ga je overklokken?
Geen overklokken. Tevreden met basis
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al het nodige uitgezocht en op elkaar afgestemd. Een check/bevestiging dat dit een degelijke build is voor wat ik hierboven heb omschreven. Met mogelijk nog andere tips te krijgen om het systeem goedkoper of hogere prijs/kwaliteit te voorzien.
Mijn lijst:
Ik werk veel met zowel Lightroom als Photoshop tegelijk geopend om foto's te bewerken. Daarnaast game ik zo af en toe. Denk aan Assassins Creed serie en Red dead redemption 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs ligt op 1500. Maar voorkeur ligt rond 1300-1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een HDD van 2 TB in huidige pc en DDR4 2x16GB kaarten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle processor welke goed kan multitasken (meerdere programma's open). Goede grafische kaart om soepel de laatste games te kunnen spelen (hoeft echter niet op topkwaliteit te zijn, zolang het maar soepel draait. Liever mid kwaliteit en hoge fps dan high end kwaliteit met fps drops.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor specifiek merk, enkel DDR4 heeft voorkeur hebben omdat ik mijn ddr4 over kan zetten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille kast. Geen overdosis aan RGB (kermisattractie), liever iets minder en stijlvol. Wifi op Moederbord is wel vereist.
Ga je overklokken?
Geen overklokken. Tevreden met basis
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al het nodige uitgezocht en op elkaar afgestemd. Een check/bevestiging dat dit een degelijke build is voor wat ik hierboven heb omschreven. Met mogelijk nog andere tips te krijgen om het systeem goedkoper of hogere prijs/kwaliteit te voorzien.
Mijn lijst:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 321,89 | € 321,89 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME H770-PLUS D4 | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4060 Ti 16GB TWIN X2 OC | € 499,90 | € 499,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow RGB Zwart | € 118,- | € 118,- |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF432C16BBK2/64 | € 136,84 | € 136,84 |
| 1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heatsink) 1TB | € 88,47 | € 88,47 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.394,90 | ||
:fill(white):strip_exif()/f/image/SLQ9bGTxFc5woyOtOfUIPIeh.png?f=user_large)