ZAP2GO EV-thuislader verhuur app: Testers Gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zap2go
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 06-09-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxEPNs81cswEmdP-KmXVtNGOHYA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sy0kLdOM72TYy5nWueAZnD2D.jpg?f=fotoalbum_large

Hoi allemaal,

Sinds Juni ben ik bezig met het ontwikkelen van een nieuw app-concept: ZAP2GO. Het concept van ZAP2GO is om particulieren gemakkelijk hun laadpalen te laten verhuren via een centrale laad-app met OCPP integratie. Oplaadstations met OCPP-compatibility kunnen zichzelf volledig gratis aansluiten op ons netwerk, na registratie geeft ZAP2GO je volledige controle over de beschikbaarheid en oplaadtarieven van jouw lader. Laadpalen verbonden met ons centrale systeem worden weergeven op de kaart in de app, en gebruikers kunnen gemakkelijk bij je laadpaal langskomen en een laadsessie starten via de app.

Transacties worden afgehandeld via een in-app wallet systeem. ZAP2GO accounts werken als een debetkaart, gebruikers kunnen alleen opladen met beschikbaar saldo. Zo voorkomen we onverwachte kosten en mogelijke chargebacks na laadsessies. Saldo kan gestort worden via onze betalingspartner Mollie met iDeal, Klarna, bancontact en SEPA.

Vandaag is de eerste versie van de app gereleased op de Google Play store, en ben ik op zoek naar enthousiaste testers die de app willen uitproberen. Vooral de OCPP-integratie is een functie waar ik veel aandacht aan heb besteed, en zoek testers met verschillende merken laadpalen om er zeker van zijn dat alles soepel werkt met verschillende laadstations. Specifiek:

Aflen
Easee
EVBOX
Keba

Tot nu toe getest met volledige compatibility:

Wallbox chargers
- successvol getest met voertuigen: Tesla & MG

Als je wilt helpen met het testen en verbetering van de ZAP2GO app, installeer hem dan vanuit de Play Store en probeer hem uit met jouw specifieke lader. Ik hoor graag hoe de app werkt, welke functies je leuk vindt en waar verbeteringen mogelijk zijn. Alle feedback wordt zeer op prijs gesteld! _/-\o_

Groeten,
Arthur (ZAP2GO Ontwikkelaar)