dag allen,
ik heb een nieuwe badkamer gebouwd, daarvoor een bestaande stroomkring afgetakt.
ik zou nu echter mijn zekeringenkast willen aanpassen zodat de stroomkring voor de badkamer achter een differentiaalschakelaar van 30mA komt te staan.
onderstaand eendraadsschema van zekeringenkast, en een foto van de kast.
- de afgetakte kring is kring C. hierop staan 3 stopcontacten en een lamp.
- kring F lijkt in de zekeringenkast nog achter de differentiaalschakelaar te staan, maar op het eendraadsschema staat die ervoor. kring F moet echter niet op een differentiaalschakelaar aangesloten worden want is momenteel gewoon een stopcontact
- mag ik de zekering van Kring F gewoon verwisselen met de zekering van kring C (dus C achter differentiaalschakelaar plaatsen, en F ervoor), en vervolgens kring C mee op het eendraadsschema acher de differentiaalschakelaar tekenen? graag jullie advies;
joris
:strip_exif()/f/image/zJFefrMiKoUOx0cswk6W4kiG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CRcPLUwtXKYgBZCoxWerkOYF.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
ik heb een nieuwe badkamer gebouwd, daarvoor een bestaande stroomkring afgetakt.
ik zou nu echter mijn zekeringenkast willen aanpassen zodat de stroomkring voor de badkamer achter een differentiaalschakelaar van 30mA komt te staan.
onderstaand eendraadsschema van zekeringenkast, en een foto van de kast.
- de afgetakte kring is kring C. hierop staan 3 stopcontacten en een lamp.
- kring F lijkt in de zekeringenkast nog achter de differentiaalschakelaar te staan, maar op het eendraadsschema staat die ervoor. kring F moet echter niet op een differentiaalschakelaar aangesloten worden want is momenteel gewoon een stopcontact
- mag ik de zekering van Kring F gewoon verwisselen met de zekering van kring C (dus C achter differentiaalschakelaar plaatsen, en F ervoor), en vervolgens kring C mee op het eendraadsschema acher de differentiaalschakelaar tekenen? graag jullie advies;
joris
:strip_exif()/f/image/zJFefrMiKoUOx0cswk6W4kiG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CRcPLUwtXKYgBZCoxWerkOYF.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...