Opzoek naar onderdelen VW Lupo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afbakbrood
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-10-2023
Hallo tweakers!

Ik ben wat klein onderhoud aan het doen voor mijn Lupo, en was opzoek naar gasveren.
Nu was ik bij een locale auto onderelen zaak gereden en vragen ze 34,- per gasveer. Terwijl ze online voor 10 a 15 euro per gasveer geen. Is er kwalitatief een groot verschil of word je bij een onderelen zaak gewoon genaaid zonder motor olie.

Daarnaast zoek ik raamslingers voor deze wagen, op marktplaats gekeken bij de sloop gekeken op internet gesnopen. nergens wat te vinden. iemand een idee?

alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Onderdelenlijn gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afbakbrood
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-10-2023
Jij inderdaad naar gekeken. moet er helaas twee hebben en ze zetten ze daar helaas per 1 op. Ik hoop stiekem op een setje

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
Bij onderdelen winkels wordt je standaard genaaid met prijzen van onderdelen. En garages doen daar ook aan mee. Moest laatst voor de APK een nieuwe remklauw rechtsachter. Origineel Citroën iets van 300 euro, "B-merk" (was gewoon Bosch maar ok) was 160 euro. Zoek ik dat model Bosch klauw online op: 80 euro.

Moest laatst een nieuwe accu hebben, online voor een Varta/Bosch: 95 euro. Ga naar onderdelen zaak, diezelfde Bosch accu: 150 euro. Olie en filters idem dito, online bestellen. Eigenlijk betaal je in fysieke winkels al snel te veel overigens, dat is niet alleen met auto onderdelen zo. Een Busch-Jaeger LED-dimmer voor in de woonkamer was bij mijn bouwmarkt 2x zo duur als de eerste beste webshop.

Jammer dan van die fysieke winkels.

Heb je al eens onderdelenlijn geprobeerd voor je raamslingers? En anders een sloop zoeken waar je zelf demonteren mag, dat is nog leuk ook. Ik ging zelf altijd naar Gaos in Emmeloord maar die bestaat helaas niet meer.

[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 07-09-2023 15:54 ]

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik heb heel vaak ebay.de gebruikt voor onderdelen voor mijn 3l.

Verder zou je ook ecomotive in Heerhugowaard een berichtje kunnen sturen.
Hij heeft altijd in de lupos 3l gezeten, misschien heeft hij nog wat slingers liggen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:16
En, we hebben het hier over de Volkswagen groep, de raamslingers van een Lupo worden ongetwijfeld gebruikt op andere Volkswagen/Audi/Seat/Skoda modellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 07-09-2023 16:31 . Reden: Die verbastering is niet nodig ]

Pagina: 1